اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت‌های قوۀ قضائیه این‌بار زیر سایۀ هکرها



داعس مجدداً به سایت‌های ایرانی حمله کرد و این‌بار سایت‌های قوۀ قضائیه را هدف قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامۀ حملات سایبری گروهی به نام تیم داعس هکر این‌بار برخی از سایت‌های معاونت های قوۀ قضائیه هک شدند. سایت‌های ادارۀ کل حقوقی قوۀ قضائیه، معاونت حقوقی قوۀ قضائیه، پژوهش قوۀ قضائیه و ادارۀ کل امور مترجمین از دسترس خارج شده‌اند.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید در صفحات اول این سایت‌ها جملاتی به زبان عربی نوشته شده و از گروهی به نام داعس نام برده شده است.

 

 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی ,هک سایت‌های ایرانی

 


ویدیو مرتبط :
فراخوان حمله به سایت های اسرائیلی (هکرها جوین شوید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هکرها سایت های بازی میلیون ها کاربر چینی را از کار انداختند



 

هکرها سایت های بازی میلیون ها کاربر چینی را از کار انداختند

 

حساب های کاربری میلیون ها کاربر چند وب سایت بازی در چین هک شد و برای آنها مشکلات جدی به وجود آورد.

به گزارش فارس به نقل از تک وب، حملات هکری به چندین وب سایت بازی در چین که میلیون ها کاربر دارند باعث از دسترس خارج شدن این وب سایت ها و سرقت اطلاعات کاربری میلیون ها نفر شده است.

در این میان مشهورترین سایت هک شده CDSN نام دارد و به دنبال این رویداد اسامی کاربری و کلمات عبور میلیون ها نفر دزدیده شده است. بر اساس برآوردها اطلاعات کاربری بیش از شش میلیون نفر هک شده و این امر ممکن است به سرقت از حساب های بانکی آنلاین این افراد و دیگر انواع کلاهبرداری های اینترنتی منجر شود.

یکی از دیگر سایت های هک شده Duowanنام دارد که بیش از هشت میلیون کاربر آن به همین دلیل دچار مشکل شده اند. یک وب سایت دیگر بازی در چین به نام ۷k۷k با حدود ۲۰ میلیون کاربر دچار مشکل شده و ۱۰ میلیون حساب کاربری در ۱۷۸.com هم هک شده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و کسی مسئولیت این اقدامات هکری را بر عهده نگرفته است..... /  خبرگزارى فارس