اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سالی که "منم منم‌"ها جای "ما" را گرفت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سالی که "منم منم‌"ها جای "ما" را گرفت

دکتر احمد آریایی نژاد گفت: «سال 91 به لحاظ سیاسی سالی پرتنشی بود. بنا به دلایل متعدد که شاید نتوان اینجا آن را باز کرد "منم منم‌"ها جای "ما" را گرفت. "منم منم"‌ها جای تبعیت از ولایت و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرفت. یعنی خودخواهی ها و افزون طلبی ها ناخودآگاه ما را به جایی کشاند که وحدت را از دست دادیم.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در گفتگو با فرارو با بیان اینکه در مجموع سال 91 را به لحاظ سیاسی مثبت ارزیابی نمی کنم گفت: «حتی استنباط بنده این است که شش ماه اول سال 92 نیز اینچنین خواهد بود و اینطور که پیش می رود اگر آقایان بخواهند با این تعدد کاندیدا وارد انتخابات شوند این قصه ادامه خواهد یافت زیرا اخلاق ما عوض نشده است.»

آریایی نژاد اظهار کرد: «ما نمی توانیم امیدوار باشیم رئیس جمهور جدیدی خواهد آمد و فضای جدیدی ایجاد خواهد شد مگر آنکه به آن چیزی که اعتقاد داریم و اعلام می کنیم همچون نظام و ولایت در عمل پایبند باشیم. اما آنچه که ما را به اختلاف می کشاند اصلی شدن مسائل فرعی است.»

معضل خاصی که به مسائل کلان کشور آسیب بزند نداشتیم

اما سید موسی موسوی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «در خصوص سیاست داخلی در سال 91 در مجموع معضل خاصی که بخواهد به سیر توسعه و پیشرفت و مسائل کلان کشور آسیب بزند نداشتیم.»

وی ادامه داد: «در سالی که رو به پایان است فراز و نشیب هایی وجود داشت و اختلاف سلیقه ها و در برخی موارد بگو و مگوی های نابجای غیرضروری میان دستگاهها پیش آمد که به خصوص با توجه به شرایط کشور در سال جاری نباید روی می داد.»

وی افزود: «اما خوشبختانه از آنجا که کشور و نظام دارای رهبری است که با دیدگانی باز و وسیع قضایا را رصد می کند، این اختلاف سلیقه ها و بعضا دعواهای بی حاصل میان قوا با تدبیر و درایت ایشان مدیریت شد.»

وی تصریح کرد: «لذا می توان گفت بحث های سیاسی نه چندان ضروری که مسائل اساسی و حاد مردم هم در آن وجود نداشت یکی از مسائل مهم امسال بود که آن هم جای خود را به فضای به نسبت توام با آرامش و کار داد.»

موسوی تاکید کرد: «بنابراین در مجموع امسال اگرچه می توانست بهتر باشد اما مشکل خاصی در عرصه سیاست داخلی که آسیب جدی به کشور و خواسته های مردم وارد کند نداشتیم.»/فرارو

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی: تا احمدی نژاد هست منم هستم



 

 

رحیمی: تا احمدی نژاد هست منم هستم

 

معاون اول رئیس جمهور در خصوص برخی گمانه زنی های رسانه ای مبنی بر احتمال بركناری وی از سمت معاون اولی ریاست جمهوری گفت: تا زمانی كه احمدی نژاد هست، من نیز هستم.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر دیروز در حاشیه بدرقه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور كشورمان به تركیه جهت شركت در یازدهمین اجلاس سران كشورهای اكو، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه نظر شما در مورد برخی گمانه زنی های خبری درباره احتمال جابجایی شما در دولت دهم چیست ؟گفت: تا احمدی نژاد هست، من معاون اول هستم.

وی همچنین در خصوص دلیل لغو نشست خبری خود كه قرار بود صبح دیروز انجام شود، یادآور شد: در آینده حتماً نشستی برگزار خواهم كرد...../تحلیل:فارس