اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سالک: عزت مردم را از دشمن گدایی نکنید


احمد سالک عضو جبهه پایداری و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی توانیم با گدایی کردن و چشم داشت به دست بیگانگان و دشمنان اسلام عزت ملت را زیرپا بگذاریم. بنابراین استکبار ستیزی برای حفظ عزت و شرافت ملت ایران اولویت بسیار مهم جامعه اصولگرایان در مجلس دهم است.

نامه نیوز: احمد سالک عضو جبهه پایداری و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف و برنامه های جریان اصولگرایی در مجلس دهم؛ اظهار کرد: نخستین مطلبی اصولگرایان در مجلس دهم باید به آن توجه داشته باشند، موضوع معیشت مردم است.

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: بهبود وضع معیشتی مردم، با اجرای کامل 24 سیاست اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است، دور از ذهن نیست و اگر دولت و مجلس شورای اسلامی با سرعت و دقت در جهت اجرای این سیاست ها گام بردارند، خیلی زود شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.

وی تشریح کرد: بهبود وضع معیشتی مردم شامل ابعاد مختلفی از جمله؛ اشتغال جوانان تحصیل کرده، بالا بردن قدرت خرید مردم، ازدواج جوانان، تلاش برای گسترش فعالیت های واحدهای صنعتی کشور، حمایت از تولید ملی و... است که اگر بخواهم کلی تر بگویم رفاه عمومی مردم پایه و اساس این موضوع است.

خاطر نشان کرد: اولویت بعدی اصولگرایان، حفظ عزت و شرافت ملت ایران است. ما نمی توانیم با گدایی کردن و چشم داشت به دست بیگانگان و دشمنان اسلام عزت ملت را زیرپا بگذاریم. بنابراین استکبار ستیزی برای حفظ عزت و شرافت ملت ایران اولویت بسیار مهم جامعه اصولگرایان در مجلس دهم است.

سالک تصریح کرد: تلاش برای تحقق آرمان ها و گفته های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نکته ای است که تمی نمایندگان خانه ملت در تمامی سطوح باید به آن توجه داشته باشند و به آن عمل کنند.

وی در خصوص شکست اصولگرایان در استان تهران در انتخابات مجلس دهم؛ بیان کرد: عوامل مختلفی در شکست اصولگرایان در استان تهران نقش داشتند، اما اگر بخوام بسیار کوتاه و در یک جمله به طور خلاصه بگویم، عدم توجه به مطالبات مردم توسط نامزدهای انتخاباتی اصولگرا باعث شکست اصولگرایان در استان تهران شد.


ویدیو مرتبط :
*دکتر علی سالک مهریزی* نویسنده*مهریز*علی سالک*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزت الله انتظامی: این خانه را نابود نکنید


بیایید عاقلانه بیاندیشیم، اگر گوشه‌ای از ساختمان خانه سینما به علتی احتیاج به تعمیر دارد... شما را به خدا قسم، همه بنا را خراب و نابود نکنید...

عزت‌الله انتظامی پیشکسوت عرصه بازیگری در تئاتر سینما و تلویزیون با انتشار نامه‌ای سرگشاده پیرامون اختلافات اخیر در خانواده سینمای ایران نوشت: بیایید عاقلانه بیاندیشیم، اگر گوشه‌ای از ساختمان خانه سینما به علتی احتیاج به تعمیر دارد... شما را به خدا قسم، همه بنا را خراب و نابود نکنید...

در بخشی از نامه سرگشاده آقای بازیگر خطاب به مسئولان سینمایی آمده است: "به‌عنوان سپیدموی این هنر شریف و فاخر، از فرزندان با عقل و خردم  انتظار دارم در کنار یکدیگر با تعامل و همفکری و دوستی، هنرمندانه و به دور از اختلاف سلیقه‌های شخصی مشکل پیش آمده را حل کنند."