اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«سالوادور» 500 میلیون تومان فروخت


فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران 500 میلیون تومان فروخت.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران 500 میلیون تومان فروخت.

حبیب اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» شب گذشته با فروش حدود 210 میلیون تومان در تهران و 290 میلیون تومان در شهرستان‌های دیگر، در یک روز فروش 500 میلیون تومانی را تجربه کرد.

این پخش‌کننده‌ی سینما با بیان این‌که مجموع فروش «من سالوادور نیستم» تا سوم فرورین نزدیک به سه میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است، اظهار امیدواری کرد که فروش این فیلم تا بامداد امشب، به چهار میلیارد تومان برسد.

«سالوادور» 500 میلیون تومان فروخت

این فیلم از پنجم اسفندماه اکران شده و در حال حاضر 30 سینما در تهران و 70 سینما را در سایر شهرها در اختیار دارد و به گفته‌ی مدیر پخش رسانه‌ی فیلمسازان، برخی سینماهای نمایش‌دهنده‌ی این فیلم مانند آزادی، ماندانا، کورش و زندگی، شب گذشته این فیلم را در سانس‌های فوق‌العاده نمایش دادند.

«من سالوادور نیستم» فیلمی کمدی با بازی رضا عطاران و یکتا ناصر و با حضور ریوالدو - فوتبالیست مشهور برزیلی - ساخته‌ی منوچهر هادی است که رضا مقصودی نویسندگی آن را برعهده داشته و منصور سهراب‌پور و امیر پروین حسینی تهیه‌کنندگان آن هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده‌اش با یک آژانس برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند. آنجل، دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه می‌گیرد و ...


ویدیو مرتبط :
الهام چرخنده زیورآلات خود را 150 میلیون تومان فروخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم "چهل سالگی" ۸۰ میلیون تومان فروخت



 

 




فیلم "چهل سالگی" ساخته علیرضا رئیسیان به فروش ۸۰ میلیون تومانی در تهران دست یافت.


این فیلم هم اکنون در ۱۷ سینمای تهران به روی پرده رفته است. نصب بیلیوردهای شهری نیز از امروز آغاز می شود و همچنین مدیران پخش هدایت فیلم تصمیم دارند، تبیغات در سطح مترو و به صورت پیامک نیز برای این فیلم در نظر بگیرند.

"چهل سالگی" براساس فیلمنامه ای نوشته مصطفی رستگاری ساخته شده که اقتباسی آزاد از داستانی به همین نام نوشته ناهید طباطبایی است. عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن بازیگران آن هستند.

دیگرعوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری،تدوین :هایده صفی یاری ، صدابردار: نظام الدین کیایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه سجادی حسینی، مدیر تولید: هایده قریشی، موسیقی: کریستف رضاعی، عکاس: رامتین فیروزیان.

"چهل سالگی" در بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد. علیرضا رئیسیان در مقام کارگردان فیلم های سینمایی "سفر"، "ریحانه"، "ایستگاه متروک" و "پرونده هاوانا" را در کارنامه دارد.... / خبرگزارى مهر