اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سازمان سنجش: ثبت‌نام کاردانی از 19 آبان‌ماه



اخبار,اخبار دانشگاه , سازمان سنجش

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید از روز سه‌شنبه 19 آبان ماه خبر داد.

حسین توکلی، گفت: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته، برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه 23 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیانی که حداکثر تا 30 بهمن 94 موفق به اخذ مدرک دیپلم می‌شوند اعم از اینکه در آزمون مذکور شرکت کرده یا نه ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از شروع ثبت‌نام روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز به پایگاه سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت هزینه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شریف از اول آبان ماه



 

 

ازدواج دانشجویی

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه از اول آبان با ظرفیت حدود ۱۲۰ زوج آغاز می شود.

حجت الاسلام حبیب محمدنژاد با اشاره به افزایش ازدواج های دانشجویی دانشگاه در چند سال اخیر افزود: ازدواج های دانشجویی در دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و سالانه بین ۹۰ تا ۱۱۰ نفر در سهمیه دانشگاه ثبت نام می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از زوج های دانشجو از آبان ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی با ظرفیت ۱۲۰ زوج برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدایای زوج های دانشجوی سال گذشته در حال توزیع است، یادآور شد: زوج هایی که سال گذشته ثبت نام کردند، می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به واحد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد مراجعه کرده و هدایای خود را دریافت کنند..../تحلیل:مهر