اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق نتوانست آهن‌های مسجد را آب كند



اخبار حوادث - سارق نتوانست آهن‌های مسجد را آب كند

سارق شیك‌پوشی كه اقدام به دزدی 400 كیلوگرم آهن‌آلات یك مسجد در حال ساخت در تبریز كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ عباس‌زاده، رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی درباره این حادثه گفت: چندی پیش برخی ساكنان محدوده فلكه دانشگاه شهر تبریز در مراجعات جداگانه به كلانتری 11 این شهر اعلام كردند كه اموال ساختمان در حال ساخت‌شان مورد سرقت واقع شده كه به استناد گزارش كلانتری تنها در یكی از این موارد سارق یا سارقان حدود نیم تن میلگرد را از یكی از اماكن مذهبی در حال ساخت به سرقت برده بودند.

پس از اعلام این گزارش پرونده اولیه با موضوع سرقت در كلانتری تشكیل و برای پیگیری و انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شد كه با توجه به حساسیت موضوع و اینكه اداره اوقاف واحد تبریز نیز از شاكیان پرونده بود، كمیسیون پایش با حضور عوامل تخصصی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد و آنان با بررسی صحنه، محل وقوع جرم و نیز بازبینی فیلم‌های به جا مانده از دوربین‌های موجود در محل مشاهده كردند مردی كه صورت خود را با پلاستیك مشكی‌رنگ پوشانده بود میلگردها را جمع‌آوری كرده و پس از قرار دادن آن در یك دستگاه خودروی پژو روآ نقره‌یی‌رنگ از محل متواری شده است.

در ادامه با كسب این اطلاعات كارآگاهان تحقیقات خود را وارد مرحله پرس و جو و تحقیق محلی كردند كه با انجام آن خودروی روآ و مالك آن با كمك و راهنمایی شاهدان عینی سرقت شناسایی و مشخص شد كه مالك آن در این محل مستاجر و به علت نبودپاركینگ خودرویش را مقابل منزل مسكونی‌اش پارك كرده است.

با كسب این اطلاعات عوامل پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای توقیف خودرو و دستگیری مالكش آغاز كردند كه پس از دو روز سرانجام خودروی مذكور در ساعت دو بامداد در محل رویت شد كه بلافاصله ماموران با استفاده از جرثقیل آن را به پاركینگ منتقل كرده و مالك آن را كه مردی شیك‌پوش بود دستگیر كرده و به مقر انتظامی منتقل كردند.

این سارق شیك‌پوش در بازجویی‌های اولیه منكر هرگونه سرقتی شد اما وقتی با اسناد و شواهد موجود روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و معترف شد كه حدود 400 كیلو گرم از آهن آلات مسجد در حال ساخت را پس از سرقت به مبلغ سه میلیون و ششصد هزار ریال به فردی كه با وانت بار ضایعات جمع‌آوری می‌كرد ، فروخته است. 

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
گل های بازی ذوب آهن 2-0 نفت مسجد سلیمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 365 سارق در راه آهن کشور



 

 

سردار امیر رحمت اللهی در گفتگو با مهر افزود: در هشت ماهه امسال بیش از 27 میلیون مسافر از طریق سیستم ریلی به سراسر نقط کشور جابه جا شدند.

وی ادامه داد: برخورد شدید ماموران پلیس راه آهن در سراسر خطوط ریلی با سارقان اموال و اشیاء مسافران و نیز آهن الات و ادوات ریلی یکی از برنامه های مهم پلیس راه آهن در سال جاری بوده است.

رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: در طول هشت ماهه امسال 365 نفر از سارقان توسط ماموران پلیس راه آهن شناسایی و دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در طول این مدت 260 فقره سرقت در راه آهن های کشور رخ داده که آمار کشف به وقوع در این مدت 46 درصد افزایش داشته است.... /مهر