اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارقان مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در شوش به دام افتادند



با سرعت عمل نیروی انتظامی سارقان مسلح عامل شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد شوش در استان خوزستان به دام افتادند.

سروان عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش سه شنبه شب در جریان تعقیب و گریز یکدستگاه سواری پژو 405 با شلیک سرنشینان پژو که سارق بودند به شهادت رسید.
این حادثه در نزدیکی پل شهید ناجیان در غرب کرخه در شهرستان شوش اتفاق افتاد.

در این درگیری یک مامور انتظامی نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان درگیری برای دستگیری این سارقان مسلح که گفته می شود دو تن می باشند یکی از آنان کشته شد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان با سه بخش فتح المبین ، شاوور و مرکزی و تعداد 220 روستا 210 هزار نفر جمعیت دارد.

شهر شوش 110 کیلومتر با اهواز مرکز استان خوزستان فاصله دارد.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان مسلح طلا فروشان اصفهان توسط نیروی انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت ‌2‌ مامور‌ نیروی‌ انتظامی‌ در‌ شهرستان‌ لالی



ماموران با توجه به محاصره محل مورد نظر و تدابیر پلیسی و هوشمندانه هر دو مجرم شرور را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند. در ادامه و در بازرسی از مخفیگاه این مجرمان یک قبضه اسلحه کلاش کشف شد.

شهادت ‌2‌ مامور‌ نیروی‌ انتظامی‌ در‌ شهرستان‌ لالیجانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه در شهرستان لالی خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار داشت: امروز در پی شناسایی دو سارق شرور و سابقه دار در شهرستان لالی، ماموران جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند که طی تعقیب و گریز سارقان وارد منزلی در یک منطقه مسکونی شدند.

وی افزود: در ادامه عملیات سارقان مسلح از مخفیگاه خود به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کردند که ماموران به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به شهروندان، شلیک های بعدی و همچنین فرار مجرمان از صحنه جرم اقدام پیشگیرانه ای انجام دادند. در نهایت در این درگیری دو نفر از ماموران جان برکف و وظیفه شناس این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که منجر به شهادت آنها شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران با توجه به محاصره محل مورد نظر و تدابیر پلیسی و هوشمندانه هر دو مجرم شرور را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند. در ادامه و در بازرسی از مخفیگاه این مجرمان یک قبضه اسلحه کلاش کشف شد.

صالحی با اشاره به اینکه اجازه نا امنی و برهم زدن نظم عمومی را به هیچ کسی نخواهیم داد گفت: در این عملیات اولویت اول پلیس، پیشگیری از هرگونه آسیب به مردم محل از سوی مجرمین مسلح بوده است که خوشبختانه در این درگیری هیچ گونه آسیبی به افراد غیر نظامی وارد نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر دو شهید این درگیری کادر نظامی بوده است.
اخبار حوادث - مهر