اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت کشتی کنار خیابان +عکس



ساخت کشتی کنار خیابان +عکس

"تام سوکانن" فردی است که برای از بین بردن افسردگی اش از فنلاند به کانادا سفر کرد تا یک کشتی در کنار خیابان بسازد.

کشتی سازی صنعتی است که بسیاری از کشورها به آن مشغول هستند ولی یک فرد کانادایی به نام "تام سوکانن" یک کشتی در میان خانه اش و در کنار خیابان ساخته است.

افرادی که از خیابان های منطقه "ساکاتچون" کانادا گذر می کنند با صحنه عجیبی روبرو می شوند چرا که ناگهان به یک کشتی برخورد می کنند و به امید روزی که بتواند به فنلاند بازگردد آن را ساخته است.

 

کشتی,ساخت کشتی, کشتی سازی

 

او در گذشته و در سن 20 سالگی به عنوان یک متخصص کشتی سازی وارد شرکت های فنلاندی شد و پس از چند سال دچار افسردگی شدید شد و به کانادا سفر کرد تا شاید بتواند این مشکل را رفع کند.

او همچنین به خاطر این مشکل شروع به ساخت یک کشتی کرد که البته با تخصصی که داشت کار چندان سختی برای او نبود. او شروع به ساخت خانه و کشتی خود کرد.

 

کشتی,ساخت کشتی, کشتی سازی

 

او در طول این مدت مشکلات بسیاری داشتند و تمام سرمایه زندگی اش را صرف خانه خود کرد به طوری که در انتهای کار او حتی پول برای غذا خوردن نداشت ولی خانه را ساخته بود.

 

کشتی,ساخت کشتی, کشتی سازی

 

تام پس از مدتی که این خانه را ساخت از دنیا رفت ولی میراث جالبش را برای اقرادی که از این منطقه می گذرند به جا گذشت تا به یکی از نقاط عجیب کانادا تبدیل شود./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
ساخت لوگو,ساخت پوستر,دیزاین عکس,ساخت بنر,با قیمت کم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی فضایی هوندا در خیابان ها +عکس



کشتی فضایی هوندا در خیابان ها +عکس
شرکت ژاپنی هوندا یکی از بزرگترین تولید کنندگان موتورسیکلت و خودرو در جهان است. این شرکت هر ساله طرح هایی را برای خودروهای آینده خود ارائه می کند که برخی از آن ها عجیب یا منحصر به فرد هستند.
 هوندا "زپلین" خودروی لوکسی است که طرح آن توسط "میونگ جین جونگ" دانشجوی طراحی خودرو ارائه شده است.
این خودرو قرار است در سال 2030 تولید شود و طرح اصلی آن از روی کشتی های هوایی(زپلین) برداشته شده. این طرح فضایی به خودرو یک حالت آیرودینامیک خاصی را داده است.

هوندا

 یکی از غیرمعمول ترین مشخصه های  هوندا "زپلین"  خط نامتقارنی است که از روی کاپوت و در امتداد خط سقف حرکت کرده و در عقب خودرو خاتمه می یابد. همچنین شیشه جلوی این خودرو به صورت شکاف بسیار باریکی است که تقریبا مانند آن در خودروها وجود ندارد.
"زپلین" با توجه به طرحی که دارد یک خودروی صندوق دار است. این در حالی است که بسیاری از طرح های آینده از این ویژگی برخوردار نیستند از همین رو این می تواند نکته ای مثبت برای هوندا باشد.

هوندا

  این خودرو هیچ گونه داشبوردی ندارد و در داخل آن قرار است از کمترین امکانات حرکتی استفاده شود چرا که این خودرو دارای سیستم های هوشمندی مانند تشخیص صدا و همچنین رانندگی خودکار است.
نکته جالب دیگری که می توان در مورد" زپلین" گفت صندلی های آن است که قابلیت چرخش 360 درجه را دارند.این ویژگی به سرنشینان جلو این امکان را می دهد تا در صورت سکون رو به سرنشینان عقب بنشینند.
در مورد موتور و سیستم فنی این خودرو همچنان اطلاعاتی از هوندا خارج نشده است و به نظر می رسد هوندا قصد دارد تا این ویژگی را به صورت یک راز پیش خود نگاه دارد.

 هوندا

 هوندا

 هوندا

 هوندا

  منبع:yjc.ir