اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زیباترین زمین‌های اسكیت روی یخ جهان +عکس



اخبار گوناگون - زیباترین زمین‌های اسكیت روی یخ جهان +عکس

«اتریش» یكی از كشورهای غرب اروپاست. این كشور از شمال با كشورهای «آلمان» و «جمهوری چك»، از شرق با كشورهای «اسلوواكی» و «مجارستان»، از جنوب با كشورهای «ایتالیا» و «اسلوونی» و از غرب با كشورهای «سوئیس» و «لیختنشتاین» هم‌مرز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در بسیاری از كشورهای جهان یكی از بزرگ‌ترین تفریح‌های مردم در فصل سرد، زدن به دل برف و یخ است! اگرچه خیلی‌ها دل خوشی از سرما و یخبندان ندارند اما حقیقت این است كه از سرما و برف و یخبندان استفاده‌های دیگری نیز می‌توان داشت: اسكیت روی یخ یكی از همین استفاده‌هاست. در مطلب زیر با هشت زمین یخ‌زده‌ای آشنا می‌شوید كه اسكیت‌بازان زیادی را به خود می‌بینند و زیبایی خاصی دارند.

Banff Lake Louise - كانادا

اخبار ,اخبار گوناگون ,كانادا


هیچ جای تعجب نیست كه «كانادا» با آب و هوای فوق‌العاده سردش، زمین‌های اسكیت روی یخ زیبایی داشته باشد. درواقع یكی از زیباترین زمین‌های اسكیت به این كشور تعلق دارد. این زمین همواره میزبان كانادایی‌های بسیاری است كه برای گذراندن بخشی از اوقات خود به آن هجوم می‌آورند. اطراف دریاچه «لوئیس» را كوه‌های سربه فلك كشیده احاطه كرده‌اند.

Vienna Ice Dream - اتریش ـ وین

اخبار ,اخبار گوناگون ,اتریش وین


«اتریش» یكی از كشورهای غرب اروپاست. این كشور از شمال با كشورهای «آلمان» و «جمهوری چك»، از شرق با كشورهای «اسلوواكی» و «مجارستان»، از جنوب با كشورهای «ایتالیا» و «اسلوونی» و از غرب با كشورهای «سوئیس» و «لیختنشتاین» هم‌مرز است. رشته كوه‌های آلپ شرقی بخش زیادی از این كشور را در خود گرفته‌اند. Vienna Ice Dream یكی از مشهورترین زمین‌های اسكیت این كشور است.

Red Square Rink - روسیه ـ مسكو

اخبار ,اخبار گوناگون ,روسیه مسکو


«روسیه» یكی دیگر از كشورهای سردسیر جهان است. همواره و با شروع فصل زمستان در اخبار هواشناسی شبكه‌های خبری جهان همواره می‌توان نام روسیه و سرمای وحشتناك بعضی از مناطق آن را دید. درجه برودت هوا در برخی مناطق روسیه همچون منطقه «اویمیاكون» به 53 درجه زیرصفر نیز می‌رسد. اما سرما در روسیه مزایایی هم دارد و یكی از آنها پیست زیبای Red Square Rink است.

Rockefeller Center - ایالات‌متحده آمریكا ـ نیویورك

اخبار ,اخبار گوناگون ,ایالات‌متحده آمریكا نیویورک


یكی دیگر از زیباترین زمین‌های اسكیت روی یخ دنیا در «نیویورك» واقع شده است. این زمین اسكیت هر روز از ساعت هشت و 30 دقیقه بامداد درهای خود را به روی مراجعان می‌گشاید و تا نیمه‌شب نیز پذیرای كسانی است كه از طرفداران اسكیت روی یخ محسوب می‌شوند. «راكفلر سنتر» ـ كه این زمین اسكیت در آنجا قرار دارد ـ مجموعه‌ای از ۱۹‌ساختمان تجاری و اداری در میدانی در محله منهتن است.

Shichahai - چین ـ بی‌جینگ

اخبار ,اخبار گوناگون ,چین بی جینگ


دریاچه Shichahai از سه دریاچه متصل به‌هم تشكیل شده است: دریاچه «Qianhai»، دریاچه «Houhai» و دریاچه «Xihai». این دریاچه را ساختمان‌های تاریخی محاصره كرده‌اند و پیست بیرونی آن با همه وسایل موردنیاز اسكیت مجهز شده است. بلیت این زمین در روزهای عادی 80‌سنت و آخرهفته و روزهای تعطیل یك دلار و 60 سنت است.

Eiffel Tower Ice Rink - فرانسه ـ پاریس

اخبار ,اخبار گوناگون ,فرانسه پاریس


پیست اسكیت روی یخ پاریس امسال به دلیل نوسازی و تعمیرات طبقه نخست برج ایفل بسته شده است اما سال آینده میلادی این زمین اسكیت دوباره بازگشایی خواهد شد. این زمین اسكیت در حدود 60 متر بالاتر از Champs de Mars قرارگرفته و بخشی از هزینه ورودی برج ایفل به این زمین اختصاص دارد. این پیست از سال 1969 میلادی آغاز به‌كار كرده و یك بار در سال 2004 میلادی نیز بازسازی شده است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
زمین های فوتبال در زیباترین مناطق جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین گونه های ماهی در جهان +عکس


صبح بخیر: