اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری شبانه از مردم با کارت جعلی



 اخبارحوادث - زورگیری شبانه از مردم با کارت جعلی

دو پسر زورگیر که با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات از مردم به ویژه رهگذران شب زورگیری و اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 106 نامجو هنگام گشت زنی در خیابان شریعتی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که در حال بازرسی یکی از شهروندان بودند، مشکوک شده و جهت بررسی موضوع به آنان نزدیک شدند.

ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسی موضوع و تحقیقات دریافتند، دو پسر جوان بدون هیچگونه دلیل جلوی رهگذری را گرفته و به نام مامور به بازرسی بدنی از آن پرداختند.

به دنبال این موضوع عوامل کلانتری از راکب و ترک نشین موتورسیکلت درخواست کار اعتباری معتبر کردند که ترک نشین موتورسیکلت که خود را «شهریار» معرفی کرد با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات قصد گمراه کردن ماموران را داشت که ضمن ضبط کارت جعلی، دو متهم به کلانتری منتقل شدند.

متهمان پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که مشخص شد این دو پسر خلافکار جاعلان مامورنمایی هستند که شبانه در خیابان های پایتخت با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات از شهروندان اخاذی و زورگیری می کنند.

سرهنگ عزت الله معانی، رییس کلانتری 106 نامجو با اعلام این خبر، افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

از متهمان یک عدد شوکر نیز کشف و ضبط شد.


 اخبار خوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
کارت معافیت جعلی 13 فوتبالیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان زورگیری‌های شبانه "علی پژویی"



اخبار,اخبار حوادث,زورگیری در تهران


اخبار حوادث - پایان زورگیری‌های شبانه "علی پژویی"

دو دوست که با تهدید قمه از شهروندان تهرانی زورگیری می کردند از سوی ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی افزایش سرقت های به عنف و چندین فقره جرایم خشن زورگیری با قمه در محدوده مهرآباد تهران؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
براساس این گزارش، اقدامات گسترده ماموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تهران به منظور شناسایی عاملین این جرایم آغاز شد و تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت سه بامداد 11آبان ماه ماموران حین گشت زنی نامحسوس در خیابان دامپزشکی به دو مرد جوان که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و در صدد دستگیری آنان برآمدند. 
 
متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که سرانجام پس از اینکه وارد مخروبه ای شدند این متهمان که علی معروف به علی پژویی و حسین نام داشتد توسط مأموران دستگیر شدند.
 
این گزارش می افزاید، در بازرسی از نامبردگان دو قبضه قمه، پنج قبضه چاقو،11 گرم و 30 سوت شیشه و کارت ملی و شناسنامه متعلق به افراد دیگر کشف شد. 
 
سرهنگ علی سعدی رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در این زمینه گفت: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی ها مشخص شد این افراد با تهدید سلاح سرد از شهروندان زور گیری می کردند. 
 
وی افزود: متهمان پس از زورگیری از شهروندان در پاتوقشان اموال و مدارک سرقتی را با شیشه معاوضه می کردند که پرونده مقدماتی متهمان در این رابطه تشکیل و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران