اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری از مرد رهگذر در پایتخت/حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - سرهنگ خانچرلی خبر داد:
زورگیری از مرد رهگذر در پایتخت/حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد

سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان "وصال" خبر داد و به تشریح جزییات پرونده متهم پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر دستگیری این متهمان به تشریح جزییات شناسایی و دستگیری آنها پرداخت.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.
 
وی ادامه داد: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.
 
سرهنگ خانچرلی، عنوان داشت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شد طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.
 
رییس پلیس پیشگیری پایتخت، اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان كه "ق" و "و" نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.
 
وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری بزرگترین باند زورگیری پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت مامور ایست بازرسی در درگیری با مرد شرور / پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل بی‌رحم



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - سردار رحیمی مطرح کرد
شهادت مامور ایست بازرسی در درگیری با مرد شرور / پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل بی‌رحم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مرد شرور با حمله به ایست بازرسی در سه راهی کنارک،‌ پس از به شهادت رساندن مامور انتظامی و مجروح کردن سرباز وظیفه از محل متواری شد.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به خبر شهادت مامور انتظامی در سه راهی کنارک گفت: 31 شهریور ماه ساعت 3:30 یک فرد مسلح به ایست بازرسی حمله ور شده و با تیراندازی یکی از ماموران انتظامی را به شهادت می‌رساند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین این فرد پس از مجروح کردن یک سرباز وظیفه به مقصد نامعلومی متواری می‌شود.
 
وی افزود: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان سریعا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با بررسی‌های اولیه هویت فرد شرور را شناسایی می‌کنند.
 
سردار رحیمی تاکید کرد: ماموران با ردیابی متهم در منزل عمویش سریعا جهت دستگیری متهم وارد عمل شده ولی متهم با بر جای گذاشتن سلاح ها، از آنجا متواری شده بود.
 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون سر‌نخ‌هایی از این متهم سابقه دار به دست آمده است و ماموران در یک قدمی دستگیری این قاتل بی‌رحم هستند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران