اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری از خانم‌های خوشتیپ در خودرو پژو پارس/ اجرای فیلم هندی پس از زورگیری+تصاویر



دو زورگیر که اقدام به سرقت طلا و جواهرات زنان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورخه 15/10/1394 خانمی با مراجعه به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به مأمورین اعلام نمود : "زمانیکه به عنوان مسافر سوار از بومهن به مقصد سه راه تهرانپارس سوار یک دستگاه خودرو پژو پارس شدم ، توسط دوسرنشین پژو مورد تهدید و سرقت طلا و جواهرات ، گوشی تلفن همراه و دیگر اموال همراه قرار گرفتم".
 
پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه با سلاح سرد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

 
اظهارات مالباخته:
زن جوان ( مالباخته ) پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در ساعت 19:00 مورخه 15/10/1394 از بومهن به مقصد تهران – سه راه تهرانپارس سوار یک دستگاه خودرو پژو پارس با دو سرنشین شدم ؛در طول مسیر،سرنشین خودرو به سمت صندلی عقب ماشین متمایل شد و با تهدید چاقو و ضرب و شتم اقدام به بریدن 9 عدد النگوی طلا ، سرقت یک عدد انگشتر طلا ، مدارک شناسایی، عابر بانک و گوشی تلفن همراه از من نمود و نهایتا مرا در بزرگراه [شهید] زین الدین از ماشین به بیرون پرتاب و از محل متواری شدند ". 
 
دستگیری دو سارق زورگیر جوان:
با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر اینکه سارقین با تهدید چاقو اقدام به گرفتن رمز عابر بانک وی و برداشت مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد داخل آن کردند ، مالباختگان به بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که سارقین در ساعت 21:00 همان روز سرقت اقدام به برداشت تمامی پول داخل حساب در قالب خرید لباس و کفش کردند . 
 
با شناسایی یک مرکز خرید پوشاک در منطقه شمیران نو ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته و همچنین اظهارات فروشنده ی مغازه موفق به شناسایی تصاویر دو جوان حدودا 30 ساله شدند که با یک دستگاه خودرو سوار پراید نوک مدادی به محل مراجعه و اقدام به خرید لباس کرده بودند.
 
با شناسایی آخرین مالک خودرو پراید نوک مدادی بنام "سعید . ع" ( متولد 1363 ) در شهر جدید پردیس – فاز یک و شناسایی تصویر وی از سوی شاکی پرونده ( به عنوان راننده خودرو ) ، کارآگاهان با مراجعه به مخفیگاه متهم اقدام به دستگیری وی کردند ؛ در زمان دستگیری "سعید . ع"  ، جوان دیگری بنام "امید . ع" ( متولد 1363 ) نیز در مخفیگاه سعید حضور داشت که با حضور کارآگاهان قصد فرار از محل را داشت که وی نیز دستگیر شد . 
 
اجرای فیلم هندی برای فروش طلا و جواهرات مسروقه:
هر دو متهم پس از مواجه حضوری با مالباخته صراحتا به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات وی اعتراف و عنوان داشتند که طلا و جواهرات را به مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان به یک مغازه طلافروشی در منطقه شمیران نو فروختند ؛ با شناسایی مغازه طلافروشی ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در تحقیقات از فروشنده مغازه ، اظهارات متهمین تأیید شد . 
 
فروشنده مغازه طلافروشی که به اتهام خرید اموال مسروقه دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شده بود ، در خصوص علت خرید طلا و جواهرات مسروقه گفت : " متهم ( سعید . ع ) به مغازه مراجعه و با حالتی گریان اظهار داشت که مادرش در بیمارستان بستری است وجهت انجام عمل جراحی نیاز به پول دارد ؛ این شخص ( سعید . ع ) وعده داد که کاغذ خرید طلا و جواهرات را نیز می آورد و طی این مدت مرتب گریه می گرد ؛ بنده نیز صرفا از روی دلسوزی ، طلاها را به قیمت واقعی آنها خریداری کردم " . 
 
دهها فقره سرقت و زورگیری تحت عنوان مسافرکش : 
در ادامه رسیدگی به پرونده و اعتراف صریح متهمین به دهها فقره زورگیری و سرقت از مسافرین در مناطق شرق تهران بویژه در مسیر تهران – پردیس و بالعکس ، شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
با بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که به همین شیوه و شگرد مورد زورگیری ، تهدید ، ضرب و شتم و سرقت قرار گرفته بودند ؛ تعدادی از مالباختگان پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، صراحتا هر دو متهم را مورد شناسایی قرار داده اما در بررسی اظهارات آنها مشخص شد که متهمین از انواع خودروهای سواری ال 90 ، پژو 206 ، پژو پارس سفید جهت انجام سرقت های خود استفاده کردند .
 

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


مالباخته ای در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 22:00 مورخه 23/10/1394 از سه راه تهرانپارس به مقصد حکیمیه سوار یک دستگاه خودرو 206 سفیدرنگ شدم ؛ پس از دوربرگردان خیابان جشنواره ، راننده 206 نیمچه قمه ای را از زیر در راننده بیرون آورد و با نشان دادن آن شروع به تهدید کرد ؛ در همین زمان ، فردی که در پشت صندلی راننده خودش را مخفی کرده بود از زیر صندلی بیرون آمد و به سمت من حمله ور شد و از پشت سر گلویم را گرفت ؛ با چاقو مرا مجبور به سکوت کردند ؛ راننده 206 پس از سرقت کیف دستی ، بنده را از خودرو به بیرون پرتاب کرد و از محل متواری شدند " . 
 
مالباخته ای دیگر در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در ساعت 15:00 مورخه 09/10/1394 در میدان رسالت به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پژو پارس سفیدرنگ با دو نفر سرنشین شدم ؛ در خیابان فرجام ، سرنشین ماشین با تهدید چاقو مبلغ یک میلیون تومان پول نقد را بهمراه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی سرقت کرد " . 

 

 زورگیری از رهگذر ، شیوه دوم سرقتِ متهمین:
در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی متهمین از سوی تعداد دیگر از مالباختگان که توسط سرنشنیان خودروهای سواری بصورت پیاده مورد زورگیری قرار گرفته بودند ، متهمین مجبور شدند تا به "زورگیری از رهگذران و عابران پیاده" نیز اعتراف کنند . یکی از این مالباختگان پس از شناسایی دقیق متهمین ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در مورخه 26/09/1394 ، در اتوبان شهید صیاد شیرازی – مسیر شمال به جنوب به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک دستگاه خودرو ال 90 نقره ای رنگ با دو نفر سرنشین در مقابل من توقف کرد ؛ آنها با تهدید ، قمه ای را زیر گلویم گذاشته و اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهم کردند " . 
 
سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد در مناطق مختلف شرق تهران بویژه در محدوده سه راه تهرانپارس ، رسالت ، حکیمیه ، تهرانپارس و نارمک مورد زورگیری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند". 
 
  اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زورگیری از یک خانم!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه بازیگران جنجالی‌ترین فیلم زورگیری+ تصاویر



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران صورت گرفت

محاکمه بازیگران جنجالی‌ترین فیلم زورگیری+ تصاویر

بازیگران یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های واقعی زورگیری خونین در پایتخت از سوی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

روز 23 خردادماه سال 89 مردی به‌نام «لقمان» مورد حمله دو زورگیر خشن قرار گرفت و در حالی که هدف ضربه‌های چاقوی زورگیر جوان قرار گرفته بود به بیمارستان سوم شعبان انتقال داده شد.

 

وقتی فیلم این صحنه خونین که با موبایل رهگذری شکار شده بود در سطح گسترده‌ای انتشار یافت، دادیار شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تیم ویژه‌ای از مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی زورگیران خشن وارد عمل شوند، تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که فیلمی از صحنه زورگیری در زیر پل امین‌حضور به دست مأموران رسید و همین کافی بود جوان بی‌رحم شناسایی شود.

 

«علیرضا» 17 ساله که از مجرمان سابقه‌دار است بعد از فرار، زندگی پنهانی‌داشت تا این‌که با بررسی فیلم صحنه زورگیری، همدستش «میلاد» نیز شناسایی و مشخص شد وی به‌خاطر تصادف در بیمارستان حضرت فاطمه‌‌الزهرا(س) تحت درمان است.

 

با دستگیری «میلاد» مأموران در تحقیقات خویش توانستند «علیرضا» را روز 9 تیرماه 91 در خیابان ارج ردزنی کنند و در حالی که مخفیگاه وی تحت نظر بود جوان دیگری سوار بر موتور سراغ «علیرضا» رفت و آنها زمانی که مأموران را پیش روی خود دیدند پا به فرار گذاشتند.

 

تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شد و مأموران با شلیک به پای «علیرضا» مانع فرار آنان شدند.«میلاد» که پشت فرمان موتور بود به مأموران گفت: به‌دنبال «علیرضا» آمده بودم تا با هم دست به کیف قاپی بزنیم که دستگیر شدیم.

 

با دستگیری اعضای این باند روز 17 آذرماه سال جاری جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد اما به‌دلیل حضور نداشتن متهم ردیف اول -علیرضا- که در زندان به‌خاطر درگیری زخمی شده بود و شاکی اصلی پرونده، جلسه رسیدگی به روز دیگری موکول شد.روز 19 اسفند ماه «علیرضا» همراه با دو همدستش که «میلاد» نام دارند وارد شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران شدند.

 

لقمان» به همراه چند طعمه دیگر اعضای این باند در دادگاه حضور داشتند. وی به قاضی عبدالهی و چهار قاضی مستشار دیگر گفت: روز حادثه از لاهیجان به تهران آمدم و در میدان امام‌حسین(ع) سوار بر موتور متهم ردیف سوم که «میلاد» نام دارد شدم و زمانی‌که زیر پل امین‌حضور رسیدیم، وی سرعت موتورش را کم کرد و همان لحظه دو جوان سوار بر موتور به ما نزدیک شدند و قصد قاپیدن کیفم را داشتند که از موتور پیاده شدم و متهم ردیف اول نیز با چاقویی که در دست داشت از موتورش پیاده و با هدف قراردادن من قصد گرفتن کیفم را داشت که بعد‌از 12 ضربه موفق نشد و سوار بر موتور پا به فرارگذاشت.

 

وی افزود: داخل کیفم فقط مدارک بود و اگر می‌گفتند پول می‌خواهیم به آنها می‌دادم.«لقمان» درباره پیک موتوری گفت: 99 درصد اطمینان دارم متهم ردیف سوم همان جوان پیک موتوری است.«علیرضا» که از سوی دیگر طعمه‌هایش شناسایی شده برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه در حالت عادی نبودم و با «میلاد» بودم که کیف راننده موتوری وسوسه‌مان کرد و «میلاد» با دادن چاقویش به من خواست با زخمی کردن مرد مسافر کیفش را بدزدیم.

 

وی افزود: در دیگر سرقت‌ها نقشی نداشتم و نخستین بار بود که دزدی می‌کردم!«میلاد» متهم ردیف دوم نیز گفت: چاقو برای خود «علیرضا» بود و تنها نقش موتوری را داشتم و رانندگی می‌کردم و قبول دارم در دیگر سرقت‌ها نیز حضور داشته‌ام.

 

متهم ردیف سوم نیز که «میلاد» نام دارد، گفت: من در روز سرقت سر کارم بودم و برای اثبات حرف‌هایم نیز چند شاهد دارم و هیچ وقت پیک موتوری نبودم و مرد مسافر اشتباه می‌کند.بنابراین گزارش، قاضی عبدالهی همراه با چهار قاضی مستشار دیگر در دادگاه بعد‌از شنیدن دفاعیات زورگیران خشن وارد شور شده‌اند. 

 

اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

اخبار حوادث - شبکه ایران