اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج مشهور سینمای ایران طلاق گرفتند!


بازیگر زن سرشناس پس از سال‌ها زندگی مشترک با بخشش مهریه از همسر کارگردانش طلاق گرفت.

 بازیگر میانسال در آخرین جلسه دادگاه به قاضی محسن خدایی – رئیس شعبه 264 دادگاه خانواده - گفت: حدود 30 سال قبل به عنوان حسابدار در شرکت عمویم مشغول کار بودم که روزی یک گروه فیلمساز به همراه چند هنرپیشه برای فیلمبرداری به محل کارم آمدند.

من که علاقه زیادی به بازیگری در سینما داشتم همراه عمویم به دیدن صحنه‌های فیلم مشغول بودم. همان موقع نیز با همسرم هوشنگ که آن زمان دستیار کارگردان بود آشنا شدم.

او وقتی متوجه علاقه شدیدم به سینما و بازیگری شد با توصیه عمویم مرا به چند تهیه‌کننده و کارگردان معرفی کرد و سرانجام پس از 17 ماه در نخستین فیلم سینمایی و در نقش خواهر یک زندانی بازی کردم که مورد توجه دست‌اندرکاران سینما و تلویزیون قرار گرفت.

طی 6 سال در چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده و موفقیت‌های خوبی هم در بازیگری به دست آوردم. تا این‌که هوشنگ به من پیشنهاد ازدواج داد. من هم به رغم مخالفت‌های جدی خانواده‌ام با مهریه 250 سکه طلا با او پای سفره عقد نشستم.

حدود دو سال زندگی خوبی داشتیم. تا این‌که متوجه غیبت‌های طولانی همسرم شدم. هر بار که از او توضیح می‌خواستم ساخت فیلم و همراهی گروه فیلمبرداری را بهانه می‌کرد. البته به دلیل این‌که خودم نیز مجبور بودم هر از گاهی برای فیلمبرداری به شهرهای مختلف سفر کنم چاره‌ای جز تحمل این وضعیت نداشتم.

تا این‌که پسرمان به دنیا آمد. آن موقع فکر می‌کردم تولد بچه زندگی ما را شیرین و گرم خواهد کرد اما افسوس که این گونه نشد. بلکه هر روز مشکلات ما بیشتر شد. در نتیجه پس از 23 سال زندگی مشترک با داشتن یک پسر تصمیم گرفتیم به طور توافقی از هم جدا شویم. ضمن اینکه همه حق و حقوقم از جمله مهریه 250 سکه طلا و نفقه چند سال زندگی مشترک را می‌بخشم!

بازیگر زن در حالی که به شدت گریه می‌کرد با صدای بغض‌آلود گفت: سال‌ها به عنوان هنرپیشه در نقش‌های مختلف خانوادگی بازی کردم و جلوه‌های مختلفی را به تصویر کشیدم اما افسوس که در زندگی خانوادگی از سال‌ها قبل به بن‌بست رسیده بودیم. حالا هم طلاق آخرین راه باقیمانده است.

مرد کارگردان نیز پس از شنیدن اظهارات همسرش در حالی که چشمانش را به زمین دوخته بود به قاضی گفت: حرفی برای گفتن ندارم. چراکه متأسفانه ما نتوانستیم مانند خیلی از مردم خوشبخت و کم‌ دغدغه در کنار هم زندگی کنیم. ضمن اینکه شرمنده پسرمان هم هستم. چرا که با سرنوشت و آینده او هم بازی کردیم.

قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات زن و شوهر سینمایی با استناد به دلایل و مستندات پرونده و پافشاری آنها برای جدایی توافقی، حکم طلاق آنها را صادر کرد.

منبع: ایران


 



ویدیو مرتبط :
طلاق های پر سر و صدای زوج های هنری سینمای ایران...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق زوج بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران / عکس



اخبار فرهنگی - طلاق زوج بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران / عکس

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد.

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

 

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

 

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

 

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

ارادتمند هومن سیدی

 

اخبار , اخبار فرهنگی, طلاق زوج بازیگر

 

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی  را با سریال پرطرفدار "راه بی پایان" شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

 

جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال 91 در فیلم همسرش "آفریقا" بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.

 

البته صمدی در دومین تجربه کارگردانی سیدی، "سیزده" هم نقش آفرینی کرد و نقشی به مراتب تاثیرگذار تر از "آفریقا" داشت.

 

همین چند روز پیش مراسم افتتاحیه فیلم سیزده در سینما بود و این دو هنرمند در آنجا حضور داشتند ولی خبری از کنار هم بودن انها نبود هر کدام به صورت جدا با بازیگران عکس یادگاری می گرفتند که این اعلام  هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی, طلاق زوج بازیگر

 

اخبار , اخبار فرهنگی, طلاق زوج بازیگر

اخبار فرهنگی - ستاره ها