اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج خوش قلب بی‌خانمان شدند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

زوج خوش قلب بی‌خانمان شدند

یك زوج فرانسوی كه قصد سفر داشتند به دلیل اینكه زن همسایه آنها خانه اش را از دست داده بود ، منزل خود را در اختیار وی گذاشتند تا زمانی‌كه از مسافرت بازگردند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از RTL ، زن همسایه در آن زمان از شوهرش جداشده و فاقد سرپناه بود. این زوج كه در شهر لوكات در منطقه اود جنوب فرانسه زندگی می كنند روابط بسیار صمیمانه ای با زن همسایه داشتند.

آنها در ماه اكتبر سال گذشته باید به سفری چند ماهه می رفتند بنا براین تصمیم گرفتند به همسایه خود كمك كنند. جوئل و نادین خانه خود را در اختیار زن همسایه گذاشته و به ازای آن فقط از او خواستند قبوض آب، برق و گاز را بپردازد.

این زوج خوش قلب حتی به زن همسایه كه قصد ازدواج مجدد داشت قول دادند كه چند هفته قبل از بازگشت او را مطلع كنند تا محلی را برای سكونت بیابد. این زوج بازنشسته این شروط را روی كاغذ آورده و امضا كردند.

هنگام بازگشت از مسافرت جوئل و نادین با كمال تعجب دیدند كه قفل های خانه تعویض شده اند. هنگامی كه نادین با اصرار می خواست از خانه خودش مداركی را بردارد زن همسایه و نامزدش ژاندارم ها را خبر كردند. ژاندارم  ها ضمن جلوگیری از ورود نادین به "مستاجران قلابی" توصیه كردند كه از این زوج به دلیل نقض حریم  منزل شكایت كنند.

بدیهی است نادین و جوئل به دادگستری  متوسل شده اند اما هفته ها طول می كشد تا قاضی تحقیق حكم خود را صادر كند. اسناد مالكیت منزل و مدركی كه در آن نوشته شده خانه به طور موقت و رایگان به زن همسایه سپرده شده ، برای صدور حكم كافی نیست.

این زوج بازنشسته و مهربان فعلا ناگزیرند در اتومبیل كاروان دار كوچك خود زندگی كنند. متاسفانه آنها باید چندین ماه انتظار بكشند تا شاید دوباره بتوانند خانه خود را به دست بیاورند./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خبر خوش برای زوج های جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاقیت جهانی یک زوج خوش ذوق ایرانی!



خلاقیت جهانی یک زوج خوش ذوق ایرانی!
یک زوج خوش ذوق ایرانی جهت حمایت از سازمان یونسکو و زحماتش اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان را با نشان یونسکو ساخته اند. «اسم اثر صلح چوب کبریتی» می باشد و با شماره 421469 در سازمان رکورد های جهانی گینس نام نویسی شده تا ثبت شود.

یونسکو,سازمان یونسکو,رکورد های جهانی گینس,اخبار,اخبار گوناگون

یونسکو,سازمان یونسکو,رکورد های جهانی گینس,اخبار,اخبار گوناگون

یونسکو,سازمان یونسکو,رکورد های جهانی گینس,اخبار,اخبار گوناگون

  منبع:bartarinha.ir