اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زهره دومان، بیوه "خون‌آشام" داعش(+تصاویر)



یک بیوه زن داعشی با منتشر کردن این تصاویر گفت که وی و زنان داعش "تشنه نوشیدن خون" هستند. این تصاویر در صفحه زنی که گمان می رود زهره دومان از اهالی ملبورن استرالیا باشد، در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد و نشان می دهد که چند زن پرچم گروه داعش را بر روی یک بی.ام.و سفید رنگ آخرین مدل در دست دارند و سلاح های خود را بالا گرفته اند و از سر تا پا سیاه پوش هستند.

اخبار,اخبار بین الملل,زنان داعش


دومان در صفحه خود نوشت: ای آمریکا و استرالیا، ما پنج زنی هستیم که در سرزمین شما به دنیا آمدیم و اکنون تشنه نوشیدن خون شما هستیم. به نوشته سایت الحدث نیوز، دومان همچنین تصویر دیگری از پنج زن را منتشر کرد که زیر پرچم داعش هستند و زیر این تصویر به تجمید از گروه داعش و ناتوانی دیگران از ضربه زدن به این گروه پرداخت.

اخبار,اخبار بین الملل,زنان داعش

 

تصاویر دیگر نیز محمود عبداللطیف ملقب به "پِلی بوی تندرو" همسر داعشی دومان را نشان می دهد.روزنامه دیلی میل استرالیا ماه ژانویه نوشت: دومان در صحفه خود در توییتر بعد از کشته شدن همسرش به خودش تبریک گفت و افزود "تو برنده مسابقه هستی. تو پرنده سبز هستی".

این تصاویر سرگرمی های واقعی زنان به اصلاح جهادی را نشان نداده است اما خودرویی که در تصویر مشاهد می شود با خودروی محمد الومار از اتباع استرالیایی به اصطلاح جهادی مشابه است. الومار در ماه سپتامبر تصاویر این خودرو را منتشر کرد و سلاح و زندگی مرفه خود را به رخ کشید. دومان اما مدتی بعد از فخر فروشی به خاطر خودروی گرانقیمت، از اقدام خود در نشان دادن این جنبه تجملاتی در سایه جنگ در سوریه دفاع کرد و نوشت: در سرزمین شام کسی تلاش نمی کند که مرفه باشد، تصاویر خودرو را برای فروش منتشر کردیم، ما را محاکمه نکنید!

دومان اواخر سال گذشته از استرالیا فرار کرد و خانواده بهت زده خود را تنها گذاشت. روزنامه "هرالد سان" استرالیا به نقل از پدر او نوشت: زهره شستشوی مغزی شده است. سه چهار ماه پیش چنین تفکرات افراطی نداشت. گروه داعش به انتشار تصاویر زندگی مرفه جنگجویان خود پرداخته است تا از این طریق بتواند عناصر تروریستی بیشتری را برای خود جذب کند؛ این درحالی است که اهالی سوریه و عراق از مصیبت ها و پیامدهای جنگ از جمله فقر و گرسنگی و مرگ رنج می برند.

زهره دومان، بیوه "خون‌آشام" داعش

اخبار,اخبار بین الملل,زنان داعش

 
"پلی بوی" تندروی داعش

اخبار,اخبار بین الملل,زنان داعش

 

اخبار بین الملل - العالم 


ویدیو مرتبط :
بیوه خون آشام داعش کنار آخرین مدل ماشین BMW عراق -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقمندیهای عجیب ملکه های خون آشام امریکایی +تصاویر



اخبار گوناگون - علاقمندیهای عجیب ملکه های خون آشام امریکایی +تصاویر

در حالی که وقوع حملات مسلحانه و خشونت آمیز از جمله شکار بی رویه حیوانات در حال انقراض در آمریکا در سال‌های اخیر به امری متداول و حتی برگزاری مسابقه شده است و بارها نیز شاهد رفتارهای غیر انسانی برخی با حیوانات بوده‌اند.

 انتشار عکسی از یک مجری تلویزیونی به همراه شرکت کننده دیگر یک شبکه آمریکایی که به شکار حیوانات عظیم‌الجچه علاقه بسیاری دارند جنجال آفرین شده این شرکت کنندگان با گرفتن عکس به سبک شکارچیان قرن نوزدهم از هم یک شیر نر و دیگر حیوانات بزرگ در سفر خود به آفریقای جنوبی شکار کرده‌اند و با منتشر کردن عکس‌هایی از آن بر روی صفحه فیس بوک‌های خود واکنش‌های تندی را متوجه خود کرده‌اند و خشم عمومی را برانگیخت.
ملیسار باکمن نام مجری تلویزیونی است که در عکس‌های گرفته شده با زیرنویس " یک شکار به یاد ماندنی در آفریقای جنوبی عجب شکاری" در صفحه فیس خود منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 
با انتشار این عکس خشم بسیاری از جوامع حمایت از دوستداران گونه‌های خاص و حفظ محیط زیست را برانگیخت تا جایی که آنان با نوشتن طوماری مبنی بر شکایت از وی و دو شرکت کننده زن دیگر خواستار ممانعت از ورود آنان به آفریقای جنوبی به جهت پیش برد اهداف احمقانه و شیطانی‌شان به دولت‌مردان این کشور حمایت از حیوانات و محیط زیست ارسال نمودند.


این طومار را حدود 18 هزار نفر از ساکنین کیپ تاون و مینه سوتا و بسیاری از شهرهای دیگر ایالت‌های آمریکا به امضا رسیده است. در حال حاضر ملیسا باکمن مجری یک برنامه تلویزیونی به نام "وینچستر ددلی پشن" هیجان شکار با وینچستر است.گفتنی است "کلیر کوبین" عنوان برنده مسابقه‌ای است که با بیش از 70 گونه از حیوانات را شکار کند. الیویا آیرو میندی آرتور دو شرکت کننده دیگری هستند که قبل از ملیسا باکمن برنده این عنوان شده‌اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران