اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن و شوهر قاچاقچی دستگیر شدند



اخبار,اخبار حوادث ,قاچاقچیان

 

اخبار حوادث - زن و شوهر قاچاقچی دستگیر شدند

زن و شوهر قاچاقچی در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودوری پژو 405 در شهرستان فومن استان گیلان دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فومن در راستای مبارزه با عرضه کنندگان مواد مخدر، با انجام اقدامات پلیسی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط زن و شوهری در این شهرستان مطلع شده و این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات پلیسی شبانه روزی از این موضوع اطمینان حاصل کرده و در یک عملیات غافلگیرکننده این زن و شوهر قاچاقچی و همدست آنان را در حین انتقال مواد مخدر دستگیر و حدود پنج کیلوگرم تریاک از آنان کشف کردند.

سرهنگ کامرانی صالح گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
آموزش زناشویی|آموزش زناشویی|اختلافات زن و شوهر( بهبود رابطه بین زن و شوهر )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن و شوهر شرور در مازندران دستگیر شدند



زن و شوهر شرور,حوادث

فرمانده انتظامی آمل:

زن و شوهر شرور در مازندران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آمل گفت: زن و شوهری كه به علت شرارت‌های مكرر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمل دستگیر شدند.

محمدصادق پهلوان اظهار داشت: فردی كه به علت شرارت‌های مكرر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینكه فردی شرور و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی به نام «صابر ـ ق» در یكی از خیابان‌های سطح شهر آمل در حال تردد است، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینكه این فرد یكی از اراذل و اوباش شاخص شهرستان آمل بوده و ماموران با كار اطلاعاتی و منسجم، مخفیگاه او را شناسایی و مكان مورد نظر را تحت مراقبت قرار دادند.

پهلوان در ادامه گفت: با اطمینان از اینكه متهم در مخفیگاهش حضور دارد، ماموران در یك عملیات غافلگیرانه وی را به همراه همسرش كه او نیز از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب بود، دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح كرد: در بازدید از مخفیگاه متهم دستگیر شده كارگاه مشروب‌سازی با تمام ادوات تهیه و ساخت مشروب به همراه مقادیری مشروب دست‌ساز كشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان كرد: متهم دستگیر شده كه از اراذل و اوباش شاخص شهرستان آمل بوده به اتهام درگیری با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و به همراه همسرش پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./فارس