اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن فروشنده سکه‌های خارج از سیستم بانک مرکزی را شناسایی کنید (+عکس)



زن فروشنده سکه‌های خارج از سیستم بانک مرکزی را شناسایی کنید (+عکس)

کلیه شهروندان که موفق به شناسایی هویت، محل‌های تردد یا مخفی‌گاه متهم شدند، هرگونه اطلاعات خود در این باره را از طریق شماره تماس 21866349 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند.

 کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ در تعقیب زنی هستند که سکه‌های خارج از سیستم بانک مرکزی را فروخته است.

به گزارش ایسنا، در اوایل تیرماه امسال یکی از فروشندگان طلا و جواهر در منطقه گلبرگ با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که خانم حدود 40 ساله اقدام به فروش 49 عدد سکه ربع بهار آزادی به شاگرد مغازه‌اش کرده اما زمانی که وی به مغازه مراجعه و سکه‌های طلای خریداری شده را مورد بررسی قرار داده متوجه شده که این سکه‌ها خارج از سیستم بانک مرکزی ضرب شده است.

با تشکیل پرونده اولیه با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سکه‌های ربع بهار آزادی فروخته شده به شاکی پرونده از جنس طلا بوده و حتی عیار آنها نیز 18 است، اما با توجه به این که ضرب آنها خارج از سیستم بانک مرکزی انجام شده ارزش واقعی آنها از قیمت سکه‌های ضرب شده از سوی بانک مرکزی کمتر است و فروشنده این سکه‌ها را به همان قیمت سکه‌های بانک مرکزی به شاگرد طلافروشی فروخته است.

 

سکه‌های خارج از سیستم بانک مرکزی ,فروش سکه

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ بزرگ، با انتشار این خبر اعلام‌کرد: با توجه به متواری‌بودن متهم پرونده و برای شناسایی هویت وی دستور انتشار تصاویر بدست آمده از متهم تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ از سوی بازپرس صادر شده.

کلیه شهروندان که موفق به شناسایی هویت، محل‌های تردد یا مخفی‌گاه متهم شدند، هرگونه اطلاعات خود در این باره را از طریق شماره تماس 21866349 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند و سایر مالباختگان و شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در سیدخندان، خیابان ابذر غفاری، بالاتر از بیمارستان رسالت، جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
حمله زن جوان به رئیس بانک مرکزی اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن رییس بانک مرکزی آمریکا شد +عکس


"جانت یلن" نخستین زنی است که قرار است از اواخر ماه جاری میلادی سکان ریاست بانک مرکزی آمریکا را به دست گیرد.

عصر ایران: "جانت یلن" نخستین زنی است که قرار است از اواخر ماه جاری میلادی سکان ریاست بانک مرکزی آمریکا را به دست گیرد.

 یلن 67 ساله روز گذشته در نخستین جلسه کاری سنای آمریکا در سال جدید توانست با کسب 56 رای مثبت در مقابل 26 رای منفی ، تایید اعضای سنا را به دست آورد. در میان سناتورهایی که به یلن رای دادند 11 سناتور جمهوریخواه نیز دیده می شود.

بن برنانکه رییس کنونی بانک مرکزی آمریکا  31 ژانویه سال جاری میلادی(4 هفته دیگر) از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. وی 8 سال رییس بانک مرکزی آمریکا بود.

یلن نخستین زن در تاریخ 100 ساله تاسیس بانک مرکزی آمریکا است که به پیشنهاد اوباما و تایید سنا عهده دار سمت ریاست بر بانک مرکزی این کشور می شود. وی از سال 2010 سمت معاون رییس بانک مرکزی را بر عهده داشت.