اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن روستایی جان سمانه 2 ساله را نجات داد



اخبار ,اخبار حوادث ,سقوط در چاه

 

اخبار حوادث - سقوط در چاه 13 متری
زن روستایی جان سمانه 2 ساله را نجات داد

زن 45 ساله روستایی در استان لرستان در یک اقدام شجاعانه دختربچه دو ساله همسایه اش را که به درون چاه آب13 متری سقوط کرده بود نجات داد و به «سمانه» زندگی دوباره بخشید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سمانه دو ساله که هنگام بازی به داخل یک چاه آب 13 متری واقع در حیاط خانه شان سقوط کرده بود با اقدام به موقع و شجاعانه زن همسایه از مرگ حتمی نجات یافت.

مادر این کودک درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: سمانه به همراه خواهر بزرگترش در حیاط خانه مشغول بازی بود که ناگهان متوجه سقوط او به درون چاه شدم.

مادر سمانه افزود: در پی این حادثه به سرعت موتور دینام را از برق جدا و به امید یاری کسی در حیاط خانه شروع به فریاد و کمک خواهی کردم که ناگهان یکی از زنان همسایه به سرعت وارد چاه شد و تا رسیدن مردان روستا به محل، عمق 13 متری چاه را طی و با صدای بلند سلامتی سمانه را اعلام کرد و پس از چند دقیقه او را از چاه بیرون کشید.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
نجات یک نوجوان پانزده ساله و یک زن سی ساله از زیر آوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمربند ایمنی جان زن 25 ساله را نجات داد


یک دستگاه خودروی سواری صبح امروز در بزرگراه امام علی واژگون شد اما راننده جوان خودرو به علت بستن کمربند جان سالم به در برد.

صبح امروز بر اثر انحراف یک خودروی سمند در بزرگراه امام علی(ع) زیر پل شهید بابایی حادثه آفرید و خودرو وازگون شد.

رضا امیر کلاهی فرمانده همراه آتش نشانان گفت: این خودرو در حال حرکت به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با حفاظ های حاشیه بزرگراه برخورد کرد و واژگون شد.

آتش نشانان به محض رسیدن از نشت بنزین جلوگیری کرده و با قطع برق باطری نسبت به ایمن سازی محل اقدام لازم به عمل آوردند.

زن 25 ساله ای که رانندگی این خودرو را بر عهده داشت در اثر شدت حادثه دچار شوک شده بود اما به علت استفاده از کمربند ایمنی آسیبی ندیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر