اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان با دو فرزندش از طبقه 30 ساختمان به پایین پرید



اخبار حوادث - به خاطر خیانت شوهر
زن جوان با دو فرزندش از طبقه 30 ساختمان به پایین پرید

زن جوانی در شیلی پس از پی بردن به رابطه پنهانی شوهرش بشدت دچار خشم و افسردگی شد و تصمیم به کشتن خود و دو فرزند خردسالش گرفت.

به گزارش پلیس شیلی، «لوسیا برام پادیلا» زن 20 ساله تحت تأثیر خیانت شوهرش دو فرزند یک و دو ساله خود را در آغوش گرفت و از بالکن آپارتمان‌شان در طبقه 30 یک برج مسکونی در سانتیاگوی شیلی به پایین پرید و خودکشی کرد.


به گزارش پلیس این زن و دو کودکش پس از پرش از بالکن جابه‌جا کشته شده‌اند.


شوهر 33 ساله لوسیا به نام «کارلوس پنیتو» که از این حادثه در حالت شوک به سر می‌برد خودکشی همسرش را رفتاری دیوانه‌وار توصیف کرده است. وی به مأموران پلیس گفته او هرگز به همسرش خیانت نکرده و تنها یک بار با زنی غریبه صحبت کوتاهی داشته است.


همسایگان می‌گویند این زن و شوهر بارها بر سر خیانت کارلوس به لوسیا مشاجره داشته‌اند.


کسانی که شاهد سقوط این زن و دو فرزندش بوده‌اند، می‌گویند مادر درمانده در حالی که دو کودک خود را به سینه‌اش فشرده بود از بالکن به پایین پریده است.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
یک جوان خود را آتش زد و از طبقه نهم به پایین پرید! 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای سقوط مرموز زن جوان از طبقه چهارم یک ساختمان



سجادپور- بررسی های پلیس درباره کشف پیکر نیمه جان زن جوانی که هم اکنون در کما به سر می برد با ادعاهای متهم دستگیر شده وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خراسان، شب جمعه گذشته، شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، از سقوط زنی از طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی خبر دادند که پیکر خون آلود وی توسط دو جوان پراید سوار از محل حادثه منتقل شده است. در پی دریافت این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری الهیه عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. هنوز تلاش ماموران برای پی گیری شماره انتظامی پراید ادامه داشت که خبر رسید پیکر خون آلود و نیمه جان زن جوانی در حاشیه یکی از خیابان های بولوار توس مشهد پیدا شده است.

این گزارش حاکی است: با انتقال پیکر این زن به مرکز درمانی مشخص شد که وی همان زنی است که سقوط او از طبقه چهارم مجتمع مسکونی واقع در الهیه به پلیس گزارش شده بود. ادامه بررسی ها نشان داد: واحد مسکونی که زن جوان از آن سقوط کرده متعلق به مردی است که مدتی قبل از همسرش جدا شده است و به تنهایی زندگی می کند. در همین حال نیز با پی گیری های ماموران کلانتری الهیه ، راننده خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد، اما زن جوان به کما رفته و قادر به تکلم نیست.

 

بنابراین گزارش، مالک واحد ساختمانی نیز که با دستور قضایی دستگیر شده است در اظهارات خود مدعی شد: زن جوان به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اعتیاد دارد و پس از مصرف مواد دچار توهم شده و روی سقف کاذب طبقه اول ساختمان سقوط کرده است.به دستور مقام قضایی تحقیقات ماموران کلانتری الهیه برای کشف زوایای پنهان ماجرای مرموز سقوط این زن همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - خراسان