اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن برای طلاق به چهره پدرش اسید پاشید


زن 21 ساله وقتی با اصرار پدر برای ادامه زندگی با شوهر معتاد روبه‌رو شد، با اسید چشم پدرش را کور کرد.

چند روز پیش ماموران انتظامی سراب از درگیری خانوادگی منجر به اسیدپاشی اطلاع پیدا کردند و با حضور در محل حادثه معلوم شد زن 21 ساله‌ای پس از مشاجره با انداختن ظرف حاوی اسید به سوی پدرش، او را از ناحیه چشم و صورت دچار آسیب کرده است.

با انتقال مرد حادثه‌دیده به بیمارستان مداوای پزشکان آغاز شد و به علت شدت جراحات، وی بینایی چشم راستش را از دست داد.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط تحقیق از زن جوان آغاز شد
وی در بازجویی گفت:‌ 17 ساله بودم که به درخواست پدرم با جوانی که ساکن تهران بود، ازدواج کردم. یک سال بعد از ازدواج متوجه شدم او به تریاک اعتیاد دارد و سرانجام نتوانستم او را تحمل کنم و به خانه پدری‌ام بازگشتم.‌ هنگام حادثه پدرم از من خواست به خانه شوهرم برگردم و من نیز برای لحظه‌ای کنترلم را از دست داده و محلول لوله‌بازکنی را به سمت پدرم انداختم که منجر به وقوع این حادثه شد. در آن لحظات نمی دانستم مرتکب چه عمل زشتی شده ام و همه چیز به دلیل عصبانیت من در پی اصرار های پدرم رقم خورد و اکنون به شدت پشیمانم و از پدرم درخواست بخشش می کنم.

در ارتباط با این حادثه دادستان سراب گفت: این حادثه موجب از بین رفتن بینایی چشم راست و آسیب‌دیدگی شدید صورت و گردن پدر متهم شده است. پدر این دختر از شکایت علیه فرزندش صرف نظر کرده است، اما پرونده بعد از تحقیقات به دادگستری ارسال خواهد شد تا جرم ارتکابی از جنبه عمومی مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: خبرآنلاین




ویدیو مرتبط :
پدرم با کمک برادرم به صورتم اسید پاشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد سنگدل روی زن و فرزندانش اسید پاشید!


یک مرد پاکستانی پس از شدت گرفتن دعوای خانوادگی روی همسر و دو فرزندش اسید پاشید.

خبرگزاری ایسنا: یک مرد پاکستانی پس از شدت گرفتن دعوای خانوادگی روی همسر و دو فرزندش اسید پاشید.

این حادثه در شهر «حافظ‌آبادِ» ایالت «پنجاب» در پاکستان رخ داد و به گفته پلیس محلی این ایالت، هر سه قربانی دچار جراحات جدی شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

پلیس پنجاب این مرد را که شغلش نقاشی است، بازداشت و اعلام کرد: پدر این خانواده که به موادمخدر اعتیاد داشته از همسرش تقاضای پول می‌کند و وقتی با مخالفت او مواجه می‌شود روی زن بیچاره و همچنین دختر هشت ساله و پسر چهارساله‌شان اسید می‌ریزد.

به گزارش خلیج تایمز، حال مادر بچه‌ها به دلیل بالا بودن شدت سوختگی وخیم است اما حال فرزندان او رو به بهبودی است و خطر جدی آنها را تهدید نمی‌کند.