اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی با اسلحه شكاری، جمجمه همسرش را متلاشی كرد



 

زنی با اسلحه شكاری، جمجمه همسرش را متلاشی كرد

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری زنی كه همسر ۴۰ ساله اش را به ضرب گلوله اسلحه شكاری در شهرستان «شفت» به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام خبر یك فقره فوت مشكوك فردی با هویت «رضا» در دهم مهرماه سالجاری، ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد مردی حدودا ۴۰ ساله روبرو شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: پس از انتقال جسد مقتول به پزشكی قانونی، كارشناسان این سازمان علت مرگ را متلاشی شدن جمجمه بر اثر اصابت فلز بر سر متهم اعلام كردند كه با توجه به فاصله و زاویه شلیك گلوله ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل آغاز كردند.

به گفته مرآت، ماموران پلیس آگاهی گیلان در ادامه تحقیقات خود به همسر مقتول با هویت «معصومه» مشكوك شدند و پس از انتقال وی به اداره پلیس، متهمه ابتدا منكر هر نوع سوقصدی علیه همسرش شد اما پس از مواجه شدن با اسناد و شواهد لب به اعتراف گشود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اعترافات متهمه به ایسنا گفت: این زوج دارای اختلافات خانوادگی با یكدیگر بودند و زن كه از شوهرش كینه به دل داشته در فرصتی مناسب وقتی همسرش خواب بوده با استفاده از اسلحه شكاری مقتول، وی را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینكه متهم پس از تكمیل پرونده روانه زندان شد به شهروندان به ویژه زوجین توصیه كرد برای حل مشكلات خود به مراكز مشاوره مراجعه و راه خلاص واقعی را پیدا كنند.... / خبرگزارى ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شكار گوزن با اسلحه شكاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن گیلانی جمجمه همسرش را متلاشی کرد



 

زن گیلانی جمجمه همسرش را متلاشی کرد

 

سرهنگ مجید مرآت در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام خبر یک فقره فوت مشکوک فردی با هویت «رضا» در دهم مهرماه سال جاری، ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد مردی حدودا 40 ساله روبرو شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، کارشناسان این سازمان علت مرگ را متلاشی شدن جمجمه بر اثر اصابت فلز بر سر متهم اعلام کردند که با توجه به فاصله و زاویه شلیک گلوله ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل آغاز کردند. به گفته مرآت، ماموران پلیس آگاهی گیلان در ادامه تحقیقات خود به همسر مقتول با هویت «معصومه» مشکوک شدند و پس از انتقال وی به اداره پلیس، متهمه ابتدا منکر هر نوع سوقصدی علیه همسرش شد اما پس از مواجه شدن با اسناد و شواهد لب به اعتراف گشود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اعترافات متهمه گفت: این زوج دارای اختلافات خانوادگی با یکدیگر بودند و زن که از شوهرش کینه به دل داشته در فرصتی مناسب وقتی همسرش خواب بوده با استفاده از اسلحه شکاری مقتول، وی را به قتل رسانده است. وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد به شهروندان به ویژه زوجین توصیه کرد برای حل مشکلات خود به مراکز مشاوره مراجعه و راه خلاص واقعی را پیدا کنند.... / isna.ir