اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان دقیق آغاز انتخاب رشته کنکور / اعمال ظرفیت‌های جدید پذیرش



زمان آغاز انتخاب رشته کنکور,ظرفیت‌های جدید پذیرش کنکور92,انتخاب رشته اینترنتی

زمان دقیق آغاز انتخاب رشته کنکور / اعمال ظرفیت‌های جدید پذیرش

‌مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز انتخاب رشته محل با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ساعت 20 امشب پنجشنبه 17 مرداد ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به اعلام ظرفیت جدید پذیرش دانشجو از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، گفت: با توجه به اعمال ظرفیت‌های جدید، انتخاب رشته اینترنتی رشته‌های با آزمون و بدون آزمون از ساعت 20 امشب آغاز می‌شود.

وی با اشاره به امکان انتخاب 150 رشته محل برای رشته‌های با آزمون و 100 رشته محل برای رشته‌های بدون آزمون، افزود: ظرفیت‌های جدید پذیرش در قالب اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان، گفت: داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته محل به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته کنکور 94 (اصول انتخاب رشته)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دقیق آغاز انتخاب رشته کنکور 92


مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 از ساعت 8 امشب در سامانه الکترونیکی این سازمان فعال می شود.

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 از ساعت 8 امشب در سامانه الکترونیکی این سازمان فعال می شود.

حسین توکلی  گفت: با توجه به اعلام ظرفیتهای جدید پذیرش دانشجو از سوی برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و به منظور اعمال ظرفیتهای مذکور که طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد، انتخاب رشته های آزمون سراسری 92 از ساعت 20 امروز پنجشنبه 17 مرداد از طریق شبکه اینترینت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب رشته تا 22 مرداد ادامه دارد.

انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد از امروز در سامانه www.azmoon.org آغاز شده است.