اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام آزمونهای فنی و حرفه ای علمی کاربردی اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه , ثبت نام آزمونهای فنی و حرفه ای

 

اخبار دانشگاه - از سوی معاون دانشگاه ؛
زمان ثبت نام آزمونهای فنی و حرفه ای علمی کاربردی اعلام شد

معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از زمان آغاز ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی فنی و حرفه ای، خبر داد.

علی صدر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هم اکنون در حال تهیه دفترچه های آزمونهای علمی کاربردی هستیم.

وی ادامه داد: از اواخر تیرماه ثبت نام دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای همچنین دوره های حین کار در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود.

به گفته معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، این دانشگاه همانند گذشته دوره های پودمانی برگزار نمی کند و در واقع دوره های مهارتی جایگزین دوره های پودمانی شده است.

صدر درباره آغاز دوره های دکتری در دانشگاه علمی کاربردی، گفت: برنامه های درسی برای دکتری تصویب شده اما باید این دوره ها را به تصویب شورای گسترش وزارت علوم برسانیم.

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
بررسی وضعیت تولید اطلاعات علمی اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی از سال ‎137

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعویق ثبت نام در آزمونهای کاردانی فنی حرفه‌ای پودمانی علمی کاربردی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تعویق ثبت نام در آزمونهای کاردانی فنی حرفه‌ای پودمانی علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد ثبت نام در کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای پودمانی علمی کاربردی که قرار بود از روز گذشته آغاز شود با دو روز تاخیر به فردا موکول شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ادامه داد: ثبت‌ نام در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی علمی کاربردی که قرار بود از دیروز آغاز شود به فردا سه شنبه 5 دی ماه موکول شد.

وی گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 8500 تومان در این دوره ثبت نام کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، مدت زمان ثبت نام تا 12 دی ماه ادامه دارد.

توکلی در خصوص نحوه پذیرش در این دوره اظهار داشت: پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم انجام می‌شود و به پذیرفته شدگان معافیت تحصیلی تعلق می‌گیرد./مهر