اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان تکمیل ظرفیت آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد



کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ,زمان ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان تکمیل ظرفیت آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

جزییات مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

ثبت‌نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و بر اساس آن کلیه داوطلبان اعم از پذیرفته‌شده و پذیرفته‌نشدگان می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

همچنین بر اساس اعلام رییس مرکز آزمون مبنی بر ظرفیت پذیرش 8000 نفری در مرحله تکمیل ظرفیت، سعی می‌شود نتایج پذیرفته‌شدگان در این مرحله تا قبل از 15 مهر ماه اعلام شود.

بر اساس این گزارش ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری این دانشگاه، گفته بود: در دوره دکتری مشغول جمع آوری رشته محل‌های جدید هستیم که اگر این رشته‌ محل‌ها به حد قابل توجهی برسد، برای دوره دکتری هم تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

شایان ذکر است، در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 70 هزار نفر و در دوره دکتری با آزمون و بدون آزمون 2500 نفر پذیرفته شدند. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون ارشد 95 و دکترا دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج نهایی آزمون ارشد دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود/زمان اعلام تکمیل ظرفیت



آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد

نتایج نهایی آزمون ارشد

دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود/زمان اعلام تکمیل ظرفیت

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه 14 شهریور ماه خبر داد و گفت: حدود 70 هزار نفر در این دوه از آزمون پذیرفته شدند.

به گزارش  (ایسنا)، ناصر اقبالی در نشستی خبری با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون مقطع کارشناسی ارشد در روز پنج شنبه 14 شهریور ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com، اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد امسال 625 هزار نفر داوطلب در 112 مجموعه امتحانی و 3239 رشته محل شرکت کردند.

وی با اشاره به پذیرش حدود 70 هزار داوطلب در آزمون ارشد دانشگاه آزاد، در خصوص نسبت جنسیتی پذیرفته‌شدگان، گفت: در این دوره آزمون ارشد 44 درصد زن و 56 درصد مرد پذیرفته شدند.

وی به معرفی‌شدگان 14 رشته‌ گروه آزمایشی هنر اشاره کرد و افزود: داوطلبانی که حدنصاب نمره کتبی را در این مرحله کسب کرده‌اند، برای آزمون مرحله دوم دعوت خواهند شد که آزمون‌های این مرحله در خصوص این رشته‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

اقبالی افزود: جزئیات بیشتر آزمون مرحله دوم رشته‌های گروه آزمایشی هنر در روز شنبه 16 شهریور از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com ‌اعلام می‌شود.

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از روز سه‌شنبه
وی در خصوص زمان مراجعه این افراد به واحدهای دانشگاهی، گفت: پذیرفته شدگان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 شهریور ماه به واحدهای دانشگاهی مراجعه و ثبت نام قطعی در واحد را انجام دهند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در اواخر شهریور ماه خبر داد./ایسنا