اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون جی آر ای اعلام شد



اخبار ,اخبار دانشگاه ,توزیع کارت و برگزاری آزمون جی آر ای

 

اخبار دانشگاه - زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون جی آر ای اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون جی  آر ای را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اصلاعیه ای اعلام کرد داوطلبان آزمون GRE) SUBJECT) روز شنبه 16/1/93 (Apr.05.2014) باید كارت ورود به جلسه این آزمون را در روزهای یكشنبه (10/1/93) و دوشنبه (11/1/93) از ساعت 8:15  تا ساعت 14:00 دریافت کنند.

داوطلبان می‌توانند در روزهای یاد شده با همراه داشتن كارت شناسائی معتبر(گذرنامه یا كارت ملی) برای دریافت كارت ورود به جلسه آزمون به نشانی: تهران – خیابان كریم‌خان زند- بین خیابان استاد نجات الهی و سپهبدقرنی - پلاك 204 – سالن پاسخگویی مركز آزمون‌های بین‌المللی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه نمایند.

لازم به ذكر است داوطلبانی كه در تاریخ های فوق الذكر موفق به دریافت كارت خود نشده اند می توانند درتاریخ آزمون كارت خود را دریافت نمایند.

در روز آزمون الزاما بایستی كارت ملی و یك كارت شناسائی معتبر دیگر مانند شناسنامه یا گذرنامه به همراه داوطلب باشد، در غیر اینصورت از ورود داوطلب به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری و توزیع کارت آزمون تولیمو اعلام شد



توزیع کارت آزمون تولیمو, آزمون تولیمو

زمان برگزاری و توزیع کارت آزمون تولیمو اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت‌ كارت‌ و برگزاری هشتاد و سومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2013) را اعلام کرد.

سازمان سنجش اعلام کرد هشتاد و سومین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2013) در روز پنجشنبه 30 آبان به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف كشور شامل شهرستانهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، كرمان، رشت و مشهد برگزار خواهد شد.

برگ راهنما و كارت شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 28 آبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا شركت‌كنندگان در آزمون بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، كد رهگیری و یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره كارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

هر داوطلب برای شركت در جلسه آزمون باید پرینت كارت شركت در جلسه آزمون و اصل كارت ملی یا اصل شناسنامه عكسدار خود را ارائه کند.
/مهر