اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ارائه گزارش 100 روزه روحانی به مردم



حسن روحانی ,عملکرد ۱۰۰ روزه دولت

رئیس جمهور سه‌شنبه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت را ارائه می‌دهد

حسن روحانی سه شنبه شب پس از اخبار ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با شرکت در یک گفت و گوی تلویزیونی گزارشی از عملکرد ۱۰۰ روزه ابتدایی دولت ارائه می کند.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران سه شنبه 5 آذرماه و به مناسبت یکصدمین روز آغاز به کار دولت تدبیر و امید گزارش عملکرد صدروزه دولت یازدهم را ارائه خواهد کرد.

بنابر این گزارش، حسن روحانی سه شنبه شب پس از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما طی یک گفت و گو تلویزیونی به بیان گزارشی از چهارچوب کلی عملکرد دولت در بخش های مختلف می پردازد.

پس از این گزارش رئیس جمهور، در روزهای آینده گزارش هایی به صورت جزئی و در بخش های مختلف به اطلاع مردم خواهد رسید.

حسن روحانی در ابتدای دوران ریاست جمهوری خود اعلام کرده بود که صدمین روز از آغاز به کار دولتش گزارش هایی را درباره عملکردش به جامعه ارائه دهد و رئیس دفتر رئیس جمهور نیز تاکید کرده بود که این سنت گزارش دهی 100 روزه ادامه پیدا می کند.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
وعده 100 روزه دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ارائه گزارش 100 روزه دولت به مردم


رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور هفته اول آذرماه گزارش عملکرد 100 روزه را به مردم ارایه خواهد کرد، گفت: وعده دولت در خصوص کاهش تورم عملیاتی شد.

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور هفته اول آذرماه گزارش عملکرد 100 روزه را به مردم ارایه خواهد کرد، گفت: وعده دولت در خصوص کاهش تورم عملیاتی شد.

محمد نهاوندیان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص کاهش نرخ تورم گفت: علیرغم اعلام صندوق بین المللی پول مبنی بر کاهش تورم در ایران، گزارشات آماری نشان می دهد که شتاب تورم رو به کاهش است و پیش بینی می شود در ماه‌های آتی با کاهش بیشتری مواجه شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: سطح عمومی قیمت‌ها نیز در جامعه رو به کاهش است و این یکی از وعده هایی است که دولت یازدهم به مردم داده است که تورم را مهار کند.

وی همچنین در خصوص ارایه گزارش 100 روزه عملکرد دولت گفت: در هفته اول آذرماه گزارش عملکرد 100 روزه دولت توسط رئیس جمهور به مردم ارایه خواهد شد.

نهاوندیان با انتقاد شدید از شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: اجرای این قانون مورد قبول و حمایت تمامی کارشناسان اقتصادی و صاحب نظران بود اما مشکلات زیادی بر سر راه اجرای آن وجود دارد، چرا که در قانون پیش بینی شده بود درآمد حاصل از فروش حامل‌های انرژی با چه مکانیزمی توزیع شود که متاسفانه این مکانیزم در گذشته رعایت نشد.

وی همچنین در ادامه در خصوص حذف سه دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه ها گفت: روش‌های مختلفی برای شناسایی دهک‌های بالای درآمدی وجود دارد که بر اساس آن، دولت می تواند بر مبنای آمارها، این دهکها را شناسایی کنند اما اعتقاد ما بر این است که این موضوع ورود به حریم خصوصی افراد است و دولت قصد ندارد چنین کاری را انجام دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: دو روش برای این موضوع پیش بینی شده است؛ اول آن که افراد خود بتوانند به صورت داوطلبانه انصراف دهند که این پسندیده ترین روش است و دوم آن که دولت بتواند برای مردم شغل آفرینی کند.