اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از سوم خردادماه جاری خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا ،گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 94 منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه، سوم خردادماه آغاز شده و تا روز یکشنبه، دهم خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام ضرورت دارد در مهلت تعیین شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. داوطلبان توجه داشته باشند، از آنجایی که ثبت‌نام و انتخاب رشته و کدرشته محل‌های انتخابی در یک مرحله صورت می‌گیرد، باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام و کدرشته‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد نحوه پذیرش داوطلبان توضیح داد: در این آزمون در تعدادی از رشته‌های امتحانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) و در تعداد دیگری پذیرش از طریق آزمون صورت می‌گیرد. فهرست اینگونه کدرشته‌های امتحانی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته درج شده است و داوطلبان متقاضی هریک از کدرشته‌های امتحانی اعم از با آزمون و بی آزمون لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی در پایان در مورد زمان برگزاری آزمون اظهار کرد: آزمون مذکور برای رشته‌های تحصیلی که پذیرش از طریق آزمون صورت می‌گیرد، در عصر روز جمعه، 16مردادماه در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. 

 

 اخبار  دانشگاه  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



اخبار,اخبار دانشگاه,سازمان سنجش

 

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از شنبه

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 برای موسسات آموزش عالی، غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است از شنبه 17 آبان ماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: ثبت نام و انتخاب رشته منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد و تا روز چهارشنبه 21 آبان ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبانی که حداکثر تا پایان بهمن ماه سال 93 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم (کاردانی) می‌شوند ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنما که قبل از ثبت نام روی سایت قرار داده می‌شود و فراهم نمودن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید از 19 آبان‌ماه
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد دوره‌های کاردانی نظام جدید سال 93 توضیح داد: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید 93 برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی است منحصرا از سایت سازمان سنجش صورت گرفته و از روز دوشنبه 19 آبان ماه آغاز شده و تا روز شنبه 24 آبان ماه ادامه دارد.

توکلی ادامه داد: کلیه داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 93 موفق به اخذ مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کار دانش می‌شوند ضرورت دارد پس از مطالعه دفترچه راهنما که قبل از ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی در مورد پرداخت هزینه آزمون‌های مذکور توضیح داد: از آنجایی که پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته هر دو آزمون اینترنتی است،‌داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه و توضیحات مندرج در آن، در محدوده زمانی ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا