اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زشت‌ترین شهر انگلستان +عکس



زشت‌ترین شهر انگلستان +عکس

شهرسازی یکی از مواردی است که تمامی کشورهای دنیا به آن دقت دارند زیرا باعث جذب گردشگر شده و باعث می شود تا تمامی کشور به جذب توریست مشغول گردد اما برخی مواقع شهرهایی از قلم افتاده و شکل زیبایی به خود نمیگیرند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، انگلستان یکی از کشورهایی است که هر چند سال یک بار نظرخواهی های خاصی در مورد شهرهای خود قرار میدهد. در این نظر سنجی بدترین شهرهای انگلستان انتخاب می شوند. این شهرها بدترین فضا و بدچهره ترین حالت را دارند.

این نظرسنجی در سال 2013 در یک وبسایت انجام شد و طی آن شهری به نام "همل همپستد" به عنوان بدترین و بدچهره ترین شهر انگلستان انتخاب شده است. در این نظر سنجی این شهر با اختلاف رای بالا به این عنوان رسیده است.

زشت‌ ترین شهر,زشت‌ترین شهر انگلستان,بدترین شهر


در این شهر کمترین امکانات رفاهی وجود دارد و شکل خانه های بسیار ساده و شهر به طور کلی بی روح ساخته شده است. این شهر همیشه از بدترین نقاط انگلستان شناخته می شده اما این بار به طور رسمی به این عنوان رسید.

افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اعتقاد داشتند اگر کسی قصد نابود کردن روحیه یا زندگی خود را دارد باید به این شهر سفر کرده و در آن مستقر شود. افراد بسیاری در انگلستان هستند که از این شهر ترسیده و آن را نحس می دانند.

زشت‌ ترین شهر,زشت‌ترین شهر انگلستان,بدترین شهر

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زشت ترین عکس جلسایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویترین های زشت شهر ما +عکس


بالکن یا تراس، بخشی از یک ساختمان است که معمولاً از دیوارهای ساختمان دارای بیرون زدگی است.این کلمه احتمالاً از ریشه‌ی کلمه‌ی فارسی "بالاخانه" اقتباس شده‌است.

ایسنا: بالکن یا تراس، بخشی از یک ساختمان است که معمولاً از دیوارهای ساختمان دارای بیرون زدگی است. این کلمه احتمالاً از ریشه‌ی کلمه‌ی فارسی "بالاخانه" اقتباس شده‌است.برای آنها که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، داشتن یک بالکن هر چند کوچک برای استنشاق هوای تازه فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد، اما حالا مدت هاست چهره بالکن ها دستخوش آشفتگی شده است.

بالکن هایی که پر شده از وسایل دورریختنی، شیشه های شور و ترشی، لوله بخاری، نردبان، کارتن های خالی و اشیای اضافه‌ی منزل و یا لباس های رنگارنگی که روی بند آویخته شده است. در گذشته بالکن‌ها وسیله ای برای ارتباط با همسایه، تهویه هوا و نورگیری بودند. شاید حذف یا کوچک شدن انباری در طراحی ساختمان‌های جدید، دلیل تبدیل بالکن ها به انباری باشد .در هر حال بالکن بسیاری از خانه‌ها که میتوانند مایه آرامش بصری رهگذران باشند، حالا انبار کلکسیونی از وسایل دورریختنی‌ می‌باشند. گویی دیگر بالکن ها وظیفه ای ندارند، جز این که نمای آشفته شهرمان آشفته‌تر سازند.