اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زاغه نشین واقعا میلیونر شد


کارمند ساده هندی یک میلیون دلار در مسابقه تلویزیون این کشور برنده شد و داستان فیلم مشهور برنده اسکار به حقیقت پیوست.

کارمند ساده هندی یک میلیون دلار در مسابقه تلویزیون این کشور برنده شد و داستان فیلم مشهور برنده اسکار به حقیقت پیوست.

چند سال پیش دنی بویل کارگردان هالیوودی فیلمی به نام «میلیونر زاغه نشین» ساخت که خیلی ها را به گریه انداخت. خیلی های دیگر هم بودند که فیلم را بابت ضعف های داستانی، کارگردانی یا بازیگری به سخره گرفتند و آن را با فیلم های هندی که بالیوود هر سال چندین نسخه تقریبا یک شکل از آنها را می سازد، مقایسه کردند. اما داستان فیلم به داستانی پرآب چشم و عامه پسند می مانست که برای موفقیت از رنج و درد کشوری در حال توسعه با مردمی فقیر سخن می گفت به واقعیت تبدیل شده است.

سوشیل کومار، کارمند قرادادی یکی از ادارات دولتی هند در یکی از مناطق فقیرنشین شمال این کشور، موفق شد برای اولین بار در تاریخ یک مسابقه تلویزیونی، به جایزه 50میلیون روپیه ای (معادل یک میلیون دلار) این مسابقه دست پیدا کند. فیلم دنی بویل که در سال 2008 برنده چندین جایزه اسکار شد، داستان یک پسر 18ساله هندی بود که با شرکت در مسابقه های مشابه، برنده 50 میلیون روپیه می شود و به این ترتیب عشق قدیمی خود را هم پیدا می کند. حالا سوشیل کمال 27 ساله، موفق شده به این داستان رویایی در جهان واقعی جامه عمل بپوشاند.


ویدیو مرتبط :
میلیونر زاغه نشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برج داوود، بلند ترین زاغه نشین دنیا +عکس


برج های داوود در واقع برج های ناتمامی در مرکز شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا هستند . در این برج های نیمه تمام بیش از 3000 نفر پناه گرفته اند که باعث شده یکی از بزرگترین و بلند ترین زاغه نشین های دنیا در این کشور ثروتمند ونفت خیز تشکیل گردد.

تاپ ناپ: برج های داوود در واقع برج های ناتمامی در مرکز شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا هستند . در این برج های نیمه تمام بیش از 3000 نفر پناه گرفته اند که باعث شده یکی از بزرگترین و بلند ترین زاغه نشین های دنیا در این کشور ثروتمند ونفت خیز تشکیل گردد. ساخت این برج ها در سال 1990 توسط دیوید بریلمبورگ آغاز شد و در بحران مالی سال 1994 متوقف شد. در آن زمان دولت ونزوئلا کنترلاین ساختمان ها را بدست گرفت و بدین ترتیب این برج ها هیچگاه به مرحله افتتاح نرسید. این برج ها فاقد برقکشی و لوله کشی آب هستند و هیچ آسانسوری هم در آن نصب نشده. این ساختمان توسط افراد بی خانمان و ضعیف اشغال شده است.