اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس‌جمهور فرا رسیدن سال نو را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,حسن روحانی

رییس‌جمهور در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۵ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این گفت‌وگوی تلفنی که در آغاز سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب، تاکید کرد که سال ۹۵ سال امید و تلاش همگانی برای ساختن ایرانی شایسته ملت بزرگ ایران خواهد بود و دولت همه توان خود را در مسیر اجرای قانون اساسی، برنامه های کلان کشور و رهنمودهای معظم له به‌کار خواهد گرفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفت‌وگو با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق نمودند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
رییس جمهور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر معظم انقلاب درگذشت مادر رییس جمهور را تسلیت گفتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
 
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
 
درگذشت مادر گرامی را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مخدره‌ی مرحومه تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
 سیّد علی خامنه‌ای
 ۲۹ / اسفند / ۱۳۹۳

 

اخبار سیاسی- ایلنا