اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش کوه در محور چالوس جان دو نفر را گرفت



ریزش کوه

اخبار حوادث - ریزش کوه در محور چالوس جان دو نفر را گرفت

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس ازجان باختن دو نفر از سرنشینان یک خودرو بر اثر ریزش کوه در محور کرج - چالوس خبر داد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس ازجان باختن دو نفر از سرنشینان یک خودرو بر اثر ریزش کوه در محور کرج - چالوس خبر داد.

 

رضا کاوه بامداد روزدوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا هویت این جان باختگان را زن و مرد اعلام کرد وافزود: آنان سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 بودند که حوالی ساعت 21 روز یکشنبه بر اثر ریزش کوه درمنطقه هریجان محور کرج - چالوس دراستان مازندران جان باختند.

 

محور کرج - چالوس در ساعت یاد شده براثر ریزش کوه مسدود شده بود، بامداد امروز با تلاش راهداران منطقه بازگشایی شده است.

 

کاوه با اشاره به ادامه ریزش برف و ترافیک سنگین درمحور کندوان افزود: نیروهای راهداری برای روان سازی ترافیک این محور ارتباطی پر تردد همچنان در حال فعالیت هستند.

 

سالانه میلیونها مسافر وگردشگر ازمحور کرج - چالوس به استان های شمالی سفر می کنند

 

-------------------------------------

 

اخبار حوادث - ریزش کوه برروی خودرو در محدوده کندوان موجب کشته شدن 4 سرنشین آن شد.

به گزارش مهر، در محور کندوان منطقه هریجان بر اثر ریزش کوه یک سواری 206 دچار سانحه شد که به دنبال آن 4 نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند. 

این سانحه موجب ایجاد ترافیک شده و طول صف خودروها را در این مسیر افزایش داده است.

 

براین اساس، عوامل راهداری در حال پاکسازی مسیر هستند تا جاده با سرعت بیشتری بازگشایی شود. در حال حاضر بارش برف در محدوده کندوان و کولاک در محدوده سه راهی دیزین تا کندوان، تردد را با مشکل مواجه کرده است.

اخبار حوادث - ایرنا,مهر

 


ویدیو مرتبط :
ریزش کوه جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش تونل قطار شهری مشهد / 11 نفر مجروح شدند، دو نفر جان باختند



مدیر روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد از ریزش تونل در دست ساخت خط دوم قطار شهری در اثر از دست دادن تعادل آرماتورها و کشته شدن دو کارگر خبر داد.

 'آرماتور' فولادی است که در سازه های بتن آرمه به شکل سیم یا میلگرد برای تقویت مقاومت سازه استفاده می شود.

سید امیررضا حسینی شنبه شب افزود: ساعت 16:30 امروز سقف تونل خط دوم قطارشهری مشهد واقع در تقاطع بلوار طبرسی و خیابان گاز ریزش کرد و 13 کارگر در آن گرفتار شدند.

وی که با ایرنا گفتگو می کرد، گفت: 11 نفر از این کارگران همان دقایق اولیه توسط آتش نشانان و نیروهای اورژانس مشهد به بیرون منتقل شدند اما متاسفانه دو کارگر دیگر که زیر آوار گرفتار شده بودند در این حادثه جان باختند.

مدیر روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: بر اساس بررسیهای اولیه این ریزش در پی از دست دادن تعادل آرماتورها رخ داده اما به علت حجم زیاد بتن و آرماتور درهم تنیده در این محل، تعیین علت دقیق حادثه زمانبر است.

وی افزود: تلاش بر این است تا ظرف 72 ساعت آینده فعالیت در این ایستگاه به روال عادی بازگردد.

کارشناس مسوول حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان رضوی گفت: شش دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام و 11 مجروح حادثه به بیمارستانهای شهید کامیاب و هاشمی نژاد مشهد انتقال داده شدند.

عملیات حفاری مسیر 13 هزار و 700 متری خط دوم قطار شهری مشهد از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی این شهر توسط دو دستگاه تی.بی.ام از تیر ماه 1390 آغاز شده و تاکنون حدود 13 کیلومتر آن حفر شده است.
اخبار حوادث - ایرنا