اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی گرفت



ریزش آوار,قربانی های ریزش آوار,حادثه مرگبار

ریزش آوار در خیابان جیحون 3 قربانی گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار یک ساختمان مسکونی بر سر سه تن خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: آتش‌نشان در ساعت 00:21 بامداد روز پنجشنبه از وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در خیابان جیحون کوچه ابراهیم مطلع شدند.

وی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان ایستگاه 8 و گروه نجات 3 به محل حادثه که یک منزل مسکونی دو طبقه در حال تخریب بود، گفت: در این ساعت کارگران مشغول تخریب ساختمان نبودند، اما جمع شدن نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی در سقف طبقه اول این ساختمان قدیمی 200 متری، سبب تخریب ناگهانی آن شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه گزارشات اولیه حاکی از محبوس شدن سه تن در زیر خروارها خاک بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان اقدامات خود در این محل را آغاز کرده و مشغول آواربرداری شده‌اند که پس از مدتی سه تن از جمله یک کارگر افغان و دو مرد ایرانی را از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی، تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی این سه تن، مرگ آنان را تایید و اعلام کردند.

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری به منظور یافتن افراد احتمالی در زیر آوار همچنان ادامه دارد، گفت: البته اطلاعات اولیه حاکی از محبوس شدن همان سه تن بود، اما با این وجود تلاش آتش‌نشانان در این منطقه ادامه دارد./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ریزش آوار بر روی ماشین در زلزله برازجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش آوار در خیابان ایران زمین سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت



اخبار,اخبارحوادث , ریزش آوار

 

اخبار حوادث - ریزش آوار در خیابان ایران زمین سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت

عصر روز گذشته حادثه‌ی ریزش آوار در محل گود برداری شده سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش شانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در ساعت 17:49 عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از ریزش آوار در محل گود برداری شده در منطقه‌ی پونک خیابان ایران زمین مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه مقداری از مصالح ساختمانی و آجر در لبه‌‌ محل گود برداری شده وجود داشت و کارگران در محل گود برداری شده مشغول کار بودند که به یک باره بخشی از دیوار تخریب و بر روی سه تن از کارگران فرو ریخت.

ملکی خطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل ایمنی سازی‌های لازم را انجام دادند و هر سه کارگر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و متاسفانه دو کارگر 21 و 32 ساله به علت شدت جراحات جان خود را از دست داند و کارگر 45 ساله نیز که دچار مصدومیت شده بود، روانه مراکز درمانی شد.

عملیات در ساعت 18:28 به پایان رسید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران