اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رگبار و رعد و برق در برخی نقاط تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,رگبار و رعد و برق

بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی تهران امروز رگبار و رعد و برق در برخی نقاط تهران خواهد بود و اردبیل و چهارمحال و بختیاری خنک ترین استان‌های کشور هستند.

بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی امروز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، برخی نقاط جنوب شرق، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و استان‌های واقع در البرز مرکزی، ناپایداری‌های همرفتی به صورت رشد ابرهای جوششی، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق و در پاره‌ای مناطق گردوخاک پیش بینی می‌شود.

بر اساس این داده‌ها در این مدت در شرق کشور به ویژه منطقه زابل نیز وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در استان تهران نیز روز یکشنبه آسمان کمی ابری است و در بعدازظهر شاهد افزایش ابر در پاره‌ای نقاط و رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

بر اساس داده‌های هواشناسی، دما در تهران در روز یکشنبه در گرم‌ترین زمان به 34 درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به 23 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

امروز همچنین استان‌های چهارمحال و بختیاری و اردبیل با دمای 9 درجه سانتیگراد و استان خوزستان با دمای 43 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین استان‌های کشور هستند.

اخبار اجتماعی - فارس


ویدیو مرتبط :
رعد و برق کم سابقه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تداوم رگبار و رعد و برق در تهران



اخبار ,اخبار اجتماعی ,وضعیت آب و هوا در تهران

 

اخبار اجتماعی - تداوم رگبار و رعد و برق در تهران

در روز یکشنبه نیز در نواحی شمال غرب،‌ سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های البرز، نواحی مرکزی، برخی نقاط شرق و جنوب شرق و در روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق در غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق در تهران خبر داد.

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی امروز در مناطق شمال شرق،‌ سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، رگبار و رعد و برق و وزش باد و در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بارش پراکنده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رخ خواهد داد.

در روز یکشنبه نیز در نواحی شمال غرب،‌ سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های البرز، نواحی مرکزی، برخی نقاط شرق و جنوب شرق و در روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق در غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز یکشنبه کمی ابری بتدریج با افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 22 و 33 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز دوشنبه آسمان پایتخت کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 20 و 32 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید. 

اخبار اجتماعی - ایسنا