اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رویترز: ایران و روسیه درباره یک قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری نفت به توافق رسیده‌اند



اخبار,اخبار اقتصادی ,رابطه ایران و روسیه

 

اخبار اقتصادی - رویترز: ایران و روسیه درباره یک قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری نفت به توافق رسیده‌اند

منابع رسانه ای گزارش دادند، ایران و روسیه بر سر قراردادی مبنی بر فروش نفت در مقابل کالا به ارزش ۲۰ میلیارد دلار به توافق رسیده اند.

به گزارش تسنیم، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، ایران و روسیه بر سر قراردادی مبنی بر فروش نفت در مقابل کالا به ارزش 20 میلیارد دلار به توافق رسیده اند.

در ماه ژانویه رویترز گزارش داده بود که ایران و روسیه در حال مذاکره هستند تا مسکو روزانه 500 هزار بشکه نفت از ایران خرید کند و در عوض ایران از روسیه تجهیزات و کالا دریافت کند.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در واکنش گفته است این قرارداد می تواند باعث افزایش نگرانی های جدی شود و با مذاکرات جاری گروه 1+5 با ایران بر سر برنامه هسته ای سازگار نیست.

اخبار اقتصادی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
با توافق هسته ای ایران رقیب روسیه درصادرات انرژی نفت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری ایران با روسیه


ایران و روسیه بر سر قراردادی مبنی بر فروش نفت در مقابل کالا به ارزش ۲۰ میلیارد دلار به توافق رسیده اند.

خبرگزاری تسنیم، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، ایران و روسیه بر سر قراردادی مبنی بر فروش نفت در مقابل کالا به ارزش ۲۰ میلیارد دلار به توافق رسیده اند.

در ماه ژانویه رویترز گزارش داده بود که ایران و روسیه در حال مذاکره هستند تا مسکو روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خرید کند و در عوض ایران از روسیه تجهیزات و کالا دریافت کند.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در واکنش گفته است این قرارداد می تواند باعث افزایش نگرانی های جدی شود و با مذاکرات جاری گروه ۱+۵ با ایران بر سر برنامه هسته ای سازگار نیست.