اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روش عجیب خانم چینی برای گرم کردن خودرو +عکس



اخبار گوناگون - روش عجیب خانم چینی برای گرم کردن خودرو +عکس

"لی ژیافونگ" خانمی چینی است که با فروش ضدیخ به خودروها در جاده زندگی می گذراند. او همیشه از یک مشکل بزرگ یعنی سرد بودن داخل خودرواش رنج می برد که توانست با یک ابداع عجیب و غریب آن را حل نماید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، زمانی که می گویند احتیاج مادر همه ابداعات است شاید به درستی به عمق جمله پی نبریم اما زمانی که در اوج احتیاج باشیم حتما به فکر ابداعات جالب خواهیم رفت که در طول تاریخ همین ابدعات باعث ثبت اختراعات شده اند.

"لی ژیافونگ" خانمی چینی است که با فروش ضدیخ به خودروها در جاده زندگی می گذراند. او همیشه از یک مشکل بزرگ یعنی سرد بودن داخل خودرواش رنج می برد که توانست با یک ابداع عجیب و غریب آن را حل نماید.

 

اخبار,اخبار گوناگون , گرم کردن خودرو

 
وی در اقدامی عجیب یک اجاق گاز گازی را در خودرو نصب کرده است که نقش بخاری را ایفا می کند و هم اجاق گازی است برای پخت و پز غذا. وی همچنین دودکشی برای این اجاق در نظر گرفته است و آن را از شیشه مسافر عقب به بیرون فرستاده است.

او می گوید بعضی روزها که دیر به خانه می روم به راحتی می توانم مواد اولیه غذاها را خریداری کرده و درون خودرو و در حالی که مشغول رانندگی هستم شام خود را نیز اماده کنم تا فرزندانم به موقع غذا بخورند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
روش عجیب باز کردن چرخ خودرو و بیرون کشیدن تایر خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین روش سرقت خودرو‌های لوکس+ عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت خودروهای لوکس

 

اخبار حوادث - عجیب ترین روش سرقت خودرو‌های لوکس+ عکس

پسر جوانی که با روشی عجیب اقدام به سرقت خودروهای لوکس می‌کرد توسط پلیس دستگیر و خودرو‌ها نیز به صاحبانشان بازگردانده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو‌شیتدپرس، کارل مک‌گری 25 ساله شب هنگام در مقابل کلوپ‌های شبانه پس از انتخاب ماشین مورد علاقه خود آن را از صاحبان اصلی در فرصتی مناسب می‌ربود.
 
وی پس از همراه شدن با مسیر آنان توسط خودروی خود با استفاده از کلاه آغشته به بنزین خود هنگام تعمیر ماشین خود کلاه را به عمد آتش می‌زد و وانمود می‌کرد نیاز به کمک دارد در حالی که رانندگان خوردو‌های لوکس در لیور‌پول عملا نوجوانان هستند فریب وی را خورده پس از پیاده شدن از خودروی خود به قصد کمک کردن شاهد متواری شدن وی با خودروی خود می‌شوند.
 
 پلیس در آخرین اقدام خود توانست این سارق را که تاکنون 23 ماشین لوکس را پس ربودن در یک انبار متروکه پنهان کرده بود دستگیر و خودروها را به صاحبان خود تحویل دادند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران