اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روز ایده آل مردان بریتانیایی؛چهار ساعت و نیم روابط جنسی و سه ساعت و نیم خواب!



اخبار ,اخبار اجتماعی ,روز ایده آل مردان بریتانیایی

 

اخبار اجتماعی  - نتایج عجیب یک نظر سنجی
روز ایده آل مردان بریتانیایی؛چهار ساعت و نیم روابط جنسی و سه ساعت و نیم خواب!

نتایج یک نظر سنجی از مردان در بریتانیا نشان می‌دهد که یک روز ایده‌ال برای آنان تقریبا از چهار ساعت و نیم روابط جنسی ، سه ساعت و نیم کار، سه ساعت و نیم خواب و سه ساعت و نیم دیدار دوستان و خانواده تشکیل شده است.

نتایج یک نظر سنجی از مردان در بریتانیا نشان می‌دهد که یک روز ایده‌ال برای آنان تقریبا از چهار ساعت و نیم روابط جنسی ، سه ساعت و نیم کار،  سه ساعت و نیم دیدار دوستان و خانواده تشکیل شده است.

بی بی سی گزارش داد که علاوه بر این مردان انگلیسی دو ساعت و سی و هشت دقیقه برای خوردن و آشامیدن و بیست و نه دقیقه هم برای رسیدن به سر و وضعشان در نظر گرفتند تا یک روز کامل داشته باشند.

۶۴ درصد مردانی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، عقیده داشتند که تکنولوژی به آنها کمک می‌کند تا هر چه بیشتر خود را با فعالیت‌های روزمره وفق دهند، از جمله اینکه در دستشویی از موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند و بیست درصد آنها زمانی را که در راه خانه یا کار هستند برای یادگرفتن یک زبان جدید استفاده می‌کنند.

اما پنجاه و یک درصد مردان زیر ۳۴ سال نگران آن بودند به دلیل کمبود وقت، فرصت تجربه کافی نداشته باشند و یک چهارم آنها گفتند که سعی می کنند برای مدیریت زندگی پرمشغله خود راه‌های تازه‌ای پیدا کنند و هفتاد درصد هم گفتند برای اینکه وقت بیشتری پیدا کنند حاضرند از تعداد دوستانشان کم کنند.

همسر ایده‌آل
در همین حال، پژوهشگران در یک نظر سنجی دیگر از مردان درباره همسر ایده‌آل سوال کردند که نتایج آن نشان داد تعریف همسر ایده‌آل برای مردان نسبت به پنجاه سال پیش تفاوت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

گزیده‌ای از “راهنمای همسر خوب” که در سال ۱۹۵۵ در بریتانیا چاپ شد:

•شام باید همیشه حاضر باشد، حتی از شب قبل برنامه‌ریزی کنید.

•به حرف‌هایش گوش دهید، شما ممکن است چیزهای مهمی برای گفتن داشته باشید اما لحظه‌ای که شوهرتان وارد خانه می‌شود موقعش نیست.

•اگر شوهرتان دیر به خانه برگشت یا حتی اصلا برنگشت شکایت نکنید. این را با تمام مشکلاتی که او در طی روز ممکن است داشته باشد مقایسه کنید.

پنجاه سال پیش “همسر ایده‌آل” میز شام را برای ورود همسرش آماده کرده بود و با روبانی به مو آماده بود تا به داستا‌ن‌های مهم شوهرش گوش دهد.

اما اکنون همسر ایده‌آل همپای شوهرش است، دخل و خرج خانه را در کنترل دارد و از اینکه با شوهرش هم‌پیاله شود لذت می‌برد.

دو سوم مردانی که در این نظر نظرسنجی شرکت کرده بودند، زنی را ترجیح می‌دادند که اقتصاد خانواده را مدیریت کند در حالیکه پنجاه سال پیش این کاری مردانه به شمار می رفت.

علاوه بر این هشتاد و چهار درصد مردان عقیده دارند که زن و مرد باید در انجام امور خانه مشارکت داشته باشند.

البته غذا همچنان برای مردان مهم است و تقریبا نیمی از مردان (۴۸ درصد) برای دستپخت خوب امتیاز بسیار بالایی قائل بودند، اما فقط ۹ درصد برایشان مهم بود که همسرشان بتواند کیک بپزد.

اخبار اجتماعی - پیام نو

 


ویدیو مرتبط :
اعلام ساعت (پانزده یا نیم ساعت گذشته)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابداع روش جدید درمان بدون عارضه جنسی پروستات در نیم ساعت!



 

درمان سرطان پروستات , جراحی پروستات

 

جراحان انگلیسی موفق به طراحی تكنیكی جدید برای درمان پروستات شدند كه به گفته آنها، فقط 30 دقیقه زمان می‌برد.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،این روش كه «براكی تراپی 4D» نام دارد، به اندازه جراحی معمول كارآمد اما ارزان‌تر است. این بدین معناست كه با اجرای این روش مردان مبتلا به این نوع سرطان بدون تحمل مشكلاتی چون ناتوانی جنسی درمان می‌شوند.

درمان جدید نسخه پیشرفته‌تر براكی‌تراپی بوده كه برای بیش از یك دهه به طور موفقیت‌آمیز مورد استفاده پزشكان بوده است.

این نسخه در مراحل اولیه سرطان پروستات به عنوان جایگزینی برای پرتودرمانی یا جراحی معمول به كار می‌رود. در این درمان "دانه‌های رادیواكتیو» با هدف نابودی تومور از درون در غده پروستات كاشته می‌شوند. این تشعشع هدفمند به معنای استفاده از دوزهای بالاتر در مقایسه با پرتودرمانی معمول است و به مثانه و بافت‌های اطراف آسیب نمی‌رساند.

در این روش جراحان از اسكن دو دقیقه‌ای برای رسیدن به پنج اندازه‌گیری كلیدی از پروستات بیمار استفاده می‌كنند. این اندازه‌ها وارده برنامه رایانه می‌شود كه از اطلاعات صدها عمل قبلی برای به دست آوردن تعداد دانه‌های رادیو اكتیو مورد نیاز و مكان جایگیری آن‌ها بهره می‌برد. به طور معمول تا تعداد 120 دانه (هر یك به اندازه یك دانه برنج) درون پروستات قرار می‌گیرند.

روش جدید همچنین نسبت به جراحی پروستات معمول كه ممكن است بیمار را روزها و هفته‌ها در بیمارستان نگه دارد، دارای عوارض جانبی كمتری است.

جراحی پروستات بیش از 80 درصد مردان را از لحاظ جنسی ناتوان می‌كند. براكی‌تراپی به طور معمول سه ساعت به طول می‌انجامد و این در حالیست كه در نسخه جدید درمان، نیم ساعت زمان لازم است و بیماران همان روز مرخص شده و در عرض 48 ساعت می‌توانند به محل كار خود بروند.

تحقیقات نشان داده است در این روش درمانی، 83 درصد مردان تحت عمل، توانایی جنسی‌شان حفظ شده است.

با استفاده از این تكنیك همچنین كمتر از یك نفر در هر 100 بیمار از مشكلات مثانه پس از عمل رنج می‌برد و بیمار نیازی به استفاده از كاتتر ندارد..... / خبرگزاری ایسنا