اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت فرماندار چابهار از انفجار شب گذشته



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: بر اثر انفجار نارنجک دست ساز چند جوان شهرستان، دو نفر در منطقه آزاد تجاری چابهار زخمی و راهی بیمارستان شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: بر اثر انفجار نارنجک دست ساز چند جوان شهرستان، دو نفر در منطقه آزاد تجاری چابهار زخمی و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مهر، معاونت استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار اظهار داشت: عده ای از جوان های شهرستانی که برای گذراندن سفرهای نوروزی عازم چابهار شده بودند، دیشب اقدام به پرتاب نارنجک دستی (سیگارت) در راستای تکمیل به اصطلاح تفریحات خود کردند.

احمد علی موهبتی افزود: بر اثر این آتش بازی و انفجار نارنجک دست ساز در نزدیکی مجتمع تجاری فردوس واقع در منطقه آزاد تجاری، متاسفانه یک مادر به همراه فرزند خود زخمی و راهی بیمارستان شدند.

وی بیان کرد: همچنین خسارتی در زمینه انفجار این نارنجک دستی چند جوان که انگار آئین چهارشنبه سوری برای آنان تمام نشده بود، نیز به بار آمد که پس از بررسی دقیق این حادثه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

 

اخبار اجتماعی - مهر


ویدیو مرتبط :
«انفجار انتحاری» در مراسم تاسوعا در چابهار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر انفجار شب گذشته در مکه


شب گذشته انفجار مهیبی در هتل بین المللی به نام "اینترکنتینانتال" مکه و در محلی نزدیک به زندان مرکزی این شهر اتفاق افتاد.