اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت باران کوثری از حوادث مهرآباد در BBC


باران کوثری که در مراسم استقبال از حسن روحانی در بازگشت از نیویورک حاضر شده بود، در این رابطه با تلویزیون بی بی سی مصاحبه کرده است.

ایسنا: باران کوثری که در مراسم استقبال از حسن روحانی در بازگشت از نیویورک حاضر شده بود، در این رابطه با تلویزیون بی بی سی مصاحبه کرده است.

وی در این مصاحبه گفت: من جمعه شب، از طریق صفحه فیس‌بوک یکی از دوستانم مطلع شدم که ۱۱ صبح آقای روحانی وارد فرودگاه مهرآباد می‌شوند. من خودم تا جایی که تونستم اطلاع‌رسانی کردم از طریق فیس‌بوک. فکر می‌کردم اگه مردم زودتر باخبر می‌شدند خیلی تعداد بیشتری هم می‌آمدند.

کوثری ادامه داد: در واقع من که وارد مسیر پاویون فرودگاه مهرآباد شدم اولین چیزی که دیدم یک‌سری نیروهای مخالف آقای روحانی بودند که خیلی آرام بودند و به نظر من واقعا قصد درگیری با ما رو نداشتند و کاغذهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل رو کف زمین چیده بودند و شعارهای خودشون رو می‌دادند. این بازیگر سینما افزود: جلوتر و چسبیده به درب پاویون، حامیان آقای روحانی ایستاده بودند و شعارهای «روحانی متشکریم»، «ظریف، روحانی متشکریم»، «درود بر روحانی، سلام بر خاتمی»، «هاشمی زنده باد، روحانی پاینده باد» و چندبار هم شعار «در بهار آزادی، جای شهدا خالی» سر دادند که کمی هم جو احساساتی شد.

وی گفت: درگیری شدیدی بین دو گروه پیش نیامد به جز آن کفشی که به سمت آقای روحانی پرتاب شد. فکر می‌کنم که نیروهای مخالف از جای ویژه‌ای سازماندهی نشده بودند؛ به این دلیل که خط مشی مشخصی نداشتند. خیلی کنار هم بودند و در بین ما نفوذ می‌کردند و مرگ بر آمریکا می‌گفتند ولی واقعا قصد کتک‌کاری نداشتند.

کوثری اظهار کرد: چیزی که برای خود من خیلی جذاب بود این بود که ما ۶۰۰-۷۰۰ نفر بودیم و اونا حدود ۳۰۰-۴۰۰ نفر ولی هیچکس قصد قدرت‌نمایی نداشت و نیروی انتظامی خیلی برخورد خوبی می‌کرد و جلوی شعار دادن هیچکدوم از گروه‌ها رو نمی‌گرفت و فقط مراقب بود که هیچ تنشی ایجاد نشه. به جز یکی دو تا برخورد کوچیک هیچ برخورد جدی به وجود نیومد. هر دو گروه شعارهاشون رو حتی علیه همدیگه می‌دادن و هیچ درگیری ویژه‌ای اتفاق نمی‌افتاد یعنی فضای اعتدال رو کامل آدم می‌تونست حس کنه که هر دو تا گروه کامل می‌تونستن شعارشون رو بدن و حرفشون رو بزنند.

این بازیگر سینما و تئاتر خاطرنشان کرد: بعد که آقای روحانی اومد بیرون اونها شروع کردن به نماز خوندن تو مسیری که آقای روحانی باید رد می‌شدن و اون اتفاق لنگه‌کفش هم همونجا افتاد و خوشبختانه جمعیت ما بیشتر بود و اطراف ماشین آقای روحانی رو گرفتیم و تا آخر مسیر هم اومدیم.


ویدیو مرتبط :
روایت باران کوثری از دیدن گلزار برای نعیمه نظام دوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باران کوثری با «روایت ناتمام یک فصل معلق» به تئاتر شهر می‌آید





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

باران کوثری با «روایت ناتمام یک فصل معلق» به تئاتر شهر می‌آید

نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی از 30 شهریور در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ساقی عطایی دستیار اول کارگردان و حسین ایرجی دستیار دوم کارگردان این کار است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این نمایش روزهای پنجشنبه و جمعه با دو اجرا به صحنه می‌رود که اجرای اول ساعت 16 است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حبیب رضایی مشاور کارگردان این نمایش است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نفیسه میرشمسی علاوه بر بازی در «روایت ناتمام یک فصل معلق» طراحی صحنه را نیز بر عهده دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«روایت ناتمام یک فصل معلق» از 30 شهریور در کافه‌تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر ساعت 17.30 روی صحنه می‌رود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اران کوثری، هومن سیدی، آزاده صمدی، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده، امیر جدیدی و نفیسه میرشمسی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

خبرآنلاین