اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبر معظم انقلاب درگذشت مادر رییس جمهور را تسلیت گفتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
 
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
 
درگذشت مادر گرامی را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مخدره‌ی مرحومه تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
 سیّد علی خامنه‌ای
 ۲۹ / اسفند / ۱۳۹۳

 

اخبار سیاسی- ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
رییس جمهور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس جمهوری درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس جمهوری در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» را به معظم له، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت همشیره مومنه و مکرمه مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» موجب تاثر و تالم گردید.

در پیام رییس جمهوری آمده است: این ضایعه را به حضرتعالی، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال، رحمت واسعه و حشر آن بانوی پرهیزگار با جدّه بزرگوار سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان و سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی مسالت می نمایم.

بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر گرامی آیت الله العظمی خامنه ای، شبِ گذشته در یکی از بیمارستان های تهران در سن 89 سالگی درگذشت.

 

اخبار اجتماعی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری