اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهایی پزشک دزفولی از دست آدم‌ربایان



اخبار حوادث - رهایی پزشک دزفولی از دست آدم‌ربایان

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با اعلام رهاسازی پزشک ربوده شده و دستگیری دو نفر از آدم‌ربایان، گفت: متهم اصلی این پرونده آدم‌ربایی هنوز متواری است و تلاش برای دستگیری وی و همدست دیگرش ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، احمد قهرمانی با بیان این خبر اظهارکرد: در دهم آذرماه دکتر «م.ف» توسط آدم‌ربایان ربوده شد و برای آزادی وی، از خانواده‌اش 600 سکه طلا مطالبه شد.

وی ادامه‌داد: با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، ظهر روز سه‌شنبه 18 آذرماه، یکی از متهمان به هویت «ع.م» هنگام تبادل سکه‌ها دستگیر شد و مخفی‌گاه آدم‌ربایان را اعلام کرد.

قهرمانی عنوان کرد: ماموران بلافاصله به محل اختفای متهمان که یک غار در کوه‌های الوار گرمسیری بود، اعزام شدند و توانستند پزشک ربوده شده را به شهر بازگردانند.

وی با بیان اینکه دو نفر از متهمان به هویت «الف.م» و «ح.م» متواری هستند، افزود: «الف.م» دارای سابقه آدم‌ربایی و شرارت است و پیش از این نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

دادستان دزفول با هشدار اینکه دستگاه قضایی با برهم‌زنندگان نظم عمومی و مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: با انتشار خبر سلامتی پزشک ربوده شده، آرامش به شهر بازگشته، اما تلاش این دادسرا و نیروی انتظامی برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

وی اظهارکرد: پرونده تا زمان دستگیری سایر متهمان و صدور کیفرخواست، به صورت ویژه در دفتر دادستانی دزفول پیگیری می‌شود.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فرار گروگان از دست آدم رباها و درگیری آدم ربایان باnopo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهایی نوجوان 13 ساله از دست آدم ربایان در زاهدان



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: كارآگاهان پلیس در یك عملیات موفق شدند نوجوان 13 ساله را در زاهدان از چنگال 2 آدم ربا نجات دهند.

 به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: تیمی از كارآگاهان استان در پی وصول نیابت قضائی از یكی از استان های جنوبی مبنی بر آدم ربایی نوجوان 13 ساله، بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.


وی افزود: با توجه به انگیزه آدم ربایان كه اختلاف مالی بوده و درخواست 10میلیارد ریال برای آزادی گروگان از والدین وی را داشته اند كارآگاهان با تحقیقات تخصصی و فنی موفق به شناسایی یكی از آدم ربایان شده و در یك عملیات منسجم این متهم را در زاهدان دستگیر كردند.


رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح كرد: متهم دستگیر شده كه دارای چند فقره سابقه كیفری بود در تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط كارآگاهان پلیس به ارتكاب آدم ربایی با همكاری یك متهم دیگر اعتراف كرد.


ملاشاهی ادامه داد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، این نوجوان را آزاد و متهم دیگر را نیز دستگیر كردند.


وی خاطر نشان كرد: متهمان پس از تكمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  ایرنا