اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسایی در تذکری: دکتر نوبخت صحبتی از آزادسازی 8 میلیارد دلاری مطرح نکرده است



اخبار , اخبار سیاسی,اموال بلوکه شده ایران

اخبار سیاسی - رسایی در تذکری: 

دکتر نوبخت صحبتی از آزادسازی 8 میلیارد دلاری مطرح نکرده است

حمید رسایی گفت، آزاد سازی 8 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران دروغ و جام زهری است که شربت شیرین نشان داده می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ نماینده‌ی مردم تهران در تذکری خارج از دستور گفت: دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که گویا آمریکا 8 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران را آزاد کرده و گویا سخنگوی دولت آن را تایید کرده است.

رسایی افزود: بنده از دکتر نوبخت پرسیدم ‌ایشان گفتند بنده چنین چیزی نگفته‌ام.

وی افزود: اصلا معلوم نیست که رسانه‌ها این عدد را از کجا آورده‌اند. این مساله جام زهری است که شربت شیرین نشان داده می شود.

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی برخی رسانه‌ها را پایگاه دشمن دانست و افزود: این اخبار چرا منتشر می‌شود؟

لاریجانی در واکنش به تذکر رسایی مطالب بیان شده‌ را خارج از دستور دانست.

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمید رسایی خطاب به نوبخت: مگه داریم؟! مگه میشه؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهادهای میلیون دلاری کشورهای مطرح در کشتی فرنگی جهان به محمد بنا



پیشنهادهای میلیون دلاری کشورهای مطرح در کشتی فرنگی جهان به محمد بنا

مربی تیم ملی کشتی فرنگی از پیشنهادات میلیون دلاری کشورهای مطرح و صاحب سبک کشتی فرنگی جهان به "محمد بنا" خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به بی‌توجهی مسئولان ورزش کشور در قبال مربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: زمانی‌که چنین برخوردهایی با مربیان بهترین تیم تاریخ ایران در المپیک‌ها می‌شود دیگر انتظار نباید داشت. با روزی 27 هزار تومان آنهم فقط در اردوها و 20 سکه دیگر چه انتظاری دارند.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی 2011 استانبول بارها و بارها از کشوهای مختلف پیشنهادهای میلیون دلاری به بنا ارائه شده است، هر چند که خیلی‌‌ها آن زمان می‌گفتند این کار درست نیست، اما حالا مشخص می‌شود که درست بوده یا نه! محمد بنا از کشورهای مختلف پیشنهاد دارد و آرزوی آنها است که با او کار کنند. پول برایشان اهمیتی ندارد و حاضرند میلیون‌ها دلار هزینه کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بنا مربی ساده و معمولی نیست؛ واقعیت این است که او خواهان زیادی دارد. آنها به خوبی ارزش یک مربی را تشخیص می‌دهند و ارزش مدال المپیک را می‌دانند. وقتی برای رسیدن به یک طلای المپیک 10 میلیون دلار هزینه می‌کنند پس پرداخت چنین مبلغی برای موفقیت در المپیک عددی نیست.

خیرآبادی خاطرنشان کرد: در ایران اما قدر نمی‌دانند. وقتی فرصت از دست رفت ابراز پشیمانی می‌کنیم. واقعیت این است و هم مخالفان و هم موافقان بنا این واقعیت را می‌دانند./فارس