اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رزمایش‌های موشکی تعطیل نمی‌شود


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به آغاز مذاکرات برای امضای قرارداد با ایرباس، گفت: ۸۰ درصد از مشکل تامین منابع مالی حل شده است.

خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به آغاز مذاکرات برای امضای قرارداد با ایرباس، گفت: ۸۰ درصد از مشکل تامین منابع مالی حل شده است.

اصغر فخریه کاشان در خصوص آخرین وضعیت قرارداد با شرکت ایرباس، گفت: از سه روز گذشته مذاکرات ما برای امضای قرارداد با شرکت ایرباس آغاز شده و امیدواریم که به نتیجه برسیم و قرارداد به امضا برسد.

وی با بیان اینکه قرارداد میان ایران ایر و ایرباس یک قرارداد ۵۰۰ صفحه ای است که مواد زیادی در آن وجود دارد، افزود: هرکدام از صفحات این قرارداد باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که موضوعات مختلف مالی، حقوقی و اجرایی در آن وجود دارد و باید دو طرف مطمئن باشند که منافع در نظرگرفته می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به اینکه نمی‌توان زمان دقیقی برای امضای قرارداد اعلام کرد، اظهار داشت: فعلا در حال بررسی جزئیات این قراداد هستیم که موضوعی زمان بر است.

فخریه کاشان در خصوص حل مشکل تامین مالی برای خرید هواپیماهای ایرباس، گفت: تاکنون موضوع تامین مالی ۸۰ درصد حل شده و در حال مذاکره و بررسی برای حل تمامی موانع هستیم تا این هواپیماها از سوی ایران خریداری شود.

وی اجاره به شرط تملیک را روش نهایی برای خرید هواپیما عنوان کرد و افزود: بدون دخالت دولت با استفاده از روش اجاره به شرط تملیک این هواپیماها خریداری شده و وارد کشور می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نمایش گوشه ای از توان موشکی درجدیدترین رزمایش موشکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرحله نهایی رزمایش موشکی سپاه (عکس)



صبح امروز(چهارشنبه) در جریان آخرین روز رزمایش موشکی سپاه (اقتدار ولایت ۱)، موشک های بالستیک قدر H از ارتفاعات البرز شرقی به سمت اهداف از پیش تعیین شده در سواحل مکران شلیک شدند.

به گزارش ایسنا، این موشک ها دارای برد دو هزار کیلومتری هستند و در جریان سناریوی رزمی امروز به سمت اهداف مورد نظر در فاصله یک هزار و چهارصد کیلومتری از نقطه پرتاب شلیک شدند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید