اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ردیابی 9 کیلو شمش طلا در خـانه دوست رئیـس دزدان



اخبار حوادث - ردیابی 9 کیلو شمش طلا در خـانه دوست رئیـس دزدان

آخرین بازمانده سارقان مسلح طلافروشی در چهارمحال وبختیاری با تلاش پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ «ستار خسروی» رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره اظهارکرد: در پی سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در استان چهارمحال و بختیاری و دریافت اخباری مبنی بر انتقال بخشی از طلاهای سرقت شده به اصفهان، تحقیق‌ها در این‌خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 وی افزود: در تحقیق‌ها و اقدام‌های پلیسی انجام شده، سرانجام مشخصات مرد 36 ساله به نام « کاظم » که بخشی از طلاهای دزدی توسط وی نگهداری می‌شد به دست آمد و مأموران مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

 

وی گفت: در این عملیات حدود 9 کیلوگرم طلا که به صورت شمش در آمده بود به همراه 628 دلار از مخفیگاه وی به‌دست آمد.

 

سرهنگ خسروی اضافه کرد: دزد اصلی این پرونده که سابقه دوستی 10 ساله با این مرد داشت، پس از سرقت طلاها، مقداری از این جواهرات را به عنوان امانت نزد وی گذاشته بود تا در زمان مناسب آنها را پس گیرد که وی با همدستانش توسط پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری دستگیر و زندانی شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: آخرین بازمانده سارقان مسلح طلافروشی در چهارمحال و بختیاری به پلیس آگاهی شهرکرد تحویل داده شد.

اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
شمش طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث  - سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند

سارقان مسلحی که 9 کیلو طلا و مقادیری پول را بهمن سال گذشته در شهرستان فسا در استان فارس سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در یکی از روز های بهمن سال گذشته، ماموران از طریق فوریت های پلیسی 110 از یک فقره سرقت مسلحانه در کیلومتر 20 محور فسا ـ شیراز اطلاع یافته و عازم محل حادثه شدند.

سرهنگ مصطفی محمدی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر طلافروش با خودرو از شیراز به سمت شهرستان فسا در حرکت بوده اند که چهار نفر سرنشین مسلح و نقابدار یک دستگاه خودروی سمند، خودروی آنان را متوقف و 9 کیلو طلا و مقادیری پول و چک بانکی را از آنها سرقت کرده و به سمت شیراز متواری شده اند.

وی افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. پس از شش ماه ماموران با سرنخ هایی که به دست آوردند 9 نفر از متهمان را در شهرستان داراب استان فارس شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهمان در بازجویی های اولیه به سرقت مسلحانه اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو کیلو و 400 گرم از طلاهای سرقتی، دو قبضه سلاح، یک دستگاه شوکر و نقاب های استفاده شده در سرقت کشف و هفت دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به این که سارقان برای تحقیقات تکمیلی و کشف دیگر اموال مسروقه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند، افزود: شهروندان از حمل و جابه جایی پول نقد و اشیای باارزش و گرانقیمت خودداری کنند و هنگام مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
اخبار حوادث - جام جم