اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ردیابی هواپیمای ناشناس هنگام ناپدید‌شدن هواپیما



اخبار,اخبار بین الملل, هواپیمای ناپدید شده مالزی


اخبار بین الملل - ردیابی هواپیمای ناشناس هنگام ناپدید‌شدن هواپیما

«نجیب رزاق» نخست‌وزیر مالزی در آخرین کنفرانس خبری اعلام کرد هفته آینده گزارش نهایی درباره وضعیت هواپیمای ناپدید شده مالزی انتشار خواهد یافت.

به نوشته ایران، وی با اعضای خانواده قربانیان احساس همدردی کرد و گفت: با وجود جست‌وجوها، قطعات یافت شده در سواحل استرالیا متعلق به هواپیمای ناپدید شده مالزی نیست. اطلاعات اخیر نشان می‌دهد رادارهای نظامی مالزی یک هواپیمای ناشناس را همزمان با ناپدیدشدن این هواپیما در حریم هوایی مالزی در حال پرواز ردیابی کرده‌اند. این اطلاعات که به‌تازگی انتشار یافته نشان می‌دهد هواپیمای ناشناس در زمان تغییر مسیر هواپیمای خطوط هوایی مالزی در آسمان ردیابی شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین اطلاعات در رابطه با هواپیما طی هفته آینده منتشر خواهد شد. ما در حال انجام تحقیقات هستیم تا در مورد اطلاعات داده شده اطمینان کامل به‌دست آوریم. من حتی از کارشناسان صنعت حمل‌ونقل هوایی راجع به اطمینان از اطلاعات به‌دست آمده سؤال کردم و آنها اطمینان دادند اطلاعات موجود دقیق‌است.

هواپیمای MH370 هنگام حرکت از کوالالامپور به پکن با 239 مسافر و خدمه‌اش ناپدید شد و تاکنون ردی از آن به‌دست نیامده است.
اخبار بین الملل - ایران


ویدیو مرتبط :
ناپدید شدن هواپیما در آسمان !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیدا شدن چرخ ‌هواپیمای ناپدید شده در تور صیادی/ جستجوها برای کشف هواپیما ادامه دارد + تصاویر



سخنگوی سازمان امداد و نجات از کشف یک چرخ از هواپیمای ناپدید شده در گیلان در تور صیادی در منطقه شیرود خبر داد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات هواپیمای ناپدید شده در گیلان اظهار کرد: در طی ناپدید شدن هواپیمای حامل دو سرنشین که روز دوشنبه در گیلان به وقوع پیوست جستجوی تیم‌های عملیاتی برای کشف این هواپیما و سرنشینان آن از همان ساعات اولیه حادثه آغاز شد که تا کنون یک چرخ از هواپیما روز گذشته و در ساعت 15 بعد از ظهر در تور صیادی واقع در دریای منطقه شیرود در استان مازندران کشف شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که  یک چرخ از هواپیما در داخل دریا کشف شده، افزود: این احتمال می‌رود که هواپیما در داخل دریا سقوط کرده باشد و لذا جستجوی نیروهای امدادی بیشتر به سمت جستجو در دریا سوق داده شده است.

درخشان در پایان تصریح کرد: تاکنون اطراف تنکابن و رامسر جهت یافتن هواپیما، جستجو شده و در حال حاضر 12تیم عملیاتی در مناطق شیرود و جنگل‌های اطراف آ‌ن حضور داشته و در حال جستجو هستند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,هواپیمای ناپدید شده در گیلان

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,هواپیمای ناپدید شده در گیلان

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,هواپیمای ناپدید شده در گیلان

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,هواپیمای ناپدید شده در گیلان

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران