اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحیمی به دستور احمدی نژاد و به بهانه کمک به مساجد 5 میلیون تومان به برخی نمایندگان پول داد / باید از رحیمی شکایت شود که دیگر کسی از این غلط ها نکند / فکر کرده مردم ابله هستند!



اخبار,اخبارسیاسی,محمدرضا رحیمی

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس و عضو هیات نظارت بر مطبوعات خواستار رخورد قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی شد.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس و عضو هیات نظارت بر مطبوعات خواستار برخورد قوه قضائیه با محمدرضا رحیمی شد.

حیدرپور در رابطه با نامه اخیر معاون اول احمدی نژاد به انتخاب » گفت: اشتباهی که محمدرضا رحیمی مرتکب شده، آن است که فکر می کند مردم ایران ابله هستند. او خطاهایی داشت که براساس آن، دادگاه علیه او حکم صادر کرد.

وی افزود: رحیمی در نامه ای که منتشر کرد، به نظام جمهوری اسلامی اهانت کرد و ادعا کرد که برای انتخابات مجلس هشتم به نمایندگان پول داده است. بزرگترین خطایی که یک معاون اول می تواند مرتکب شود، آن است که حرفهای بی ربط بزند.

نماینده مردم شهرضا گفت: در سال 87، نمایندگان مجلس به دنبال استیضاح مرحوم کردان بودند. رحیمی که به دنبال پست بالاتر بود و قصد جلوگیری از استیضاح کردان را داشت، 5 میلیون تومان به برخی نمایندگان مجلس پول داد.

وی خاطرنشان کرد: رحیمی اصلا پولی برای انتخابات پرداخت نکرد، او در واقع به دستور احمدی نژاد پولی به بهانه کمک به مساجد پرداخت کرد و سعی کرد کردان را در وزارت کشور ماندگار کند.

حیدرپور اضافه کرد: بخشی از نمایندگان آن پول را دریافت کردند اما تاکید می کنم که آن وجه برای انتخابات نبود.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این آقا، با سخنان خود انتخابات را زیر سئوال برده است، بنابراین پرونده ی دیگری باید علیه او تشکیل شود و مدعی العموم نیز باید در این ماجرا ورود پیدا کند که دیگر کسی از این غلط ها نکند.

وی تاکید کرد: ادعاهای رحیمی اهانت اشکار به نظام است، او می گوید انتخابات با پول دزدی ایشان بالا پایین می شده، بنابراین از نگاه من ایشان مجددا باید به دادگاه کشانده شود.

  اخبار سیاسی  -  انتخاب


ویدیو مرتبط :
واکنش اژه ای به نامه رحیمی به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایندگان حامی احمدی نژاد از رحیمی پول گرفته اند نه مخالفان /تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها



اخبار,اخبارسیاسی,معاون اول احمدی نژاد

 

ابراهیم نکو، نماینده مجلس :
 نمایندگان حامی احمدی نژاد از رحیمی پول گرفته اند نه مخالفان / رحیمی باید اسامی این نمایندگان را رو کند / تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها / این دسته از نمایندگان، سلب عضویت خواهند شد

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت که احتمال اخراج نمایندگانی که از محمدرضا رحیمی پول دریافت کردند، وجود دارد.

نکو به  انتخاب  گفت: اگر کمک مالی به نمایندگان به صورت رسمی و در جهت کمک به نیازمندان باشد، دارای اشکال نیست، اما اگر تحت عناوین دیگری مانند کمک برای انتخابات باشد، دریافت کنندگان این وجوه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: آقای رحیمی برای اینکه شبهه ای وجود نداشته باشد و به دروغ پردازی متهم نشود، باید مسائل را رو کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: صلاح بر این است که رحیمی به این موضوع بپردازد تا ابعاد روشن وشود و از خود دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدام رحیمی، تنها یک اتهام زنی باشد، تمامی نمایندگان می بایست از ایشان شکایت کنند، چراکه به چهره ی مجلس خدشه وارد شده است.

ابراهیم نکو گفت: اگر رحیمی پولی پرداخت کرده، به حامیان دولت دهم بوده نه مخالفان آن. در حقیقت، کسی که با دولت از لحاظ سیاسی و مدیریتی اختلاف ندارد، مورد حمایت آن واقع نمی شود.

وی ادامه داد: احتمال اینکه آقای رحیمی پولی داده باشد و برخی از نمایندگان قبول کرده باشند، وجود دارد، در واقع تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

نماینده رباط کریم با بیان اینکه رحیمی در افشای اسامی با موانع احتمالی روبرو خواهد شد، گفت: ممکن است برخی از نمایندگان و افرادی که در این زمینه ذینفع بوده اند، مانع از انتشار این اسامی شوند.

وی افزود: جلوگیری از طرح ها برای بررسی و افشای اسامی دریافت کنندگان وجوه مالی، یکی از سناریوهایی است که تعدادی از نمایندگان ممکن است برای محفوظ ماندن اسامی خود مبادرت به آن کنند.

ابراهیم نکو در پایان گفت: اگر ثابت بشود، نماینده ای از رحیمی پول دریافت کرده، این احتمال وجود دارد که از او سلب عضویت شود.


 اخبار سیاسی  -  انتخاب