اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده 12ساله جان خواهر 3 ساله را گرفت



اخبار حوادث - راننده 12ساله جان خواهر 3 ساله را گرفت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: رانندگی یک نوجوان 12ساله در دزفول جان خواهر 3ساله‌اش را گرفت.

سرهنگ مجدنی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در یک منزل مسکونی در شهرستان دزفول رخ داده که طی آن یک نوجوان 12ساله با نشستن پشت فرمان یک دستگاه وانت نیسان پارک شده در منزل مسکونی اقدام به روشن کردن خودرو کرد.

 

به گفته این مقام مسئول انتظامی خودروی پارک شده در دنده بوده که به محض استارت خوردن، خودرو به سمت جلو به حرکت درآمده و به دلیل شتاب آن کودکی 3ساله بین خودرو و دیوار قرار گرفته و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان خاطرنشان کرد: دختر بچه 3ساله به دلیل شدت ضربه ناشی از برخورد ماشین و دیوار جان خود را از دست داد و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی از رها کردن سوییچ خودرو بر روی آن در منازل خود خودداری کرده و با قفل کردن درب خودرو ازوقوع چنین حوادث دردناکی جلوگیری کنند.

اخبار حوادث - آرمان

 


ویدیو مرتبط :
رویای 11 ساله رئال 12ساله می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی با اسلحه موروثی پدربزرگ جان خواهر 20 ساله را گرفت



پسر جوانی که به خاطر یک شوخی خواهرش را به قتل رساند از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ۲۳ بهمن سال جاری ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان در جریان مرگ مشکوک دختر جوانی قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که دختر ۲۰ ساله‌ای بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.

پدر این دختر در تحقیقات به ماموران گفت: دخترم مدتی بود که بیماری افسردگی گرفته بود و اصلا با کسی صحبت نمی‌کرد. نمی‌دانیم مشکلش چه بود تا اینکه امروز همسرم با من تماس گرفت و درحالیکه به شدت گریه می‌کرد گفت که دخترمان با اسلحه دست به خودکشی زده و جان باخته است.

با وجود این اظهارات به دلیل اینکه مرگ این دختر مشکوک بود، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وقتی پزشکی قانونی اعلام کرد که گلوله از روبه رو شلیک شده و مرگ دخترجوان نمی‌تواند خودکشی باشد ماموران پلیس بار دیگر به خانه قربانی رفتند و به تحقیق از اعضای خانواده پرداختند.

در ‌‌نهایت برادر ۱۸ به قتل ناخواسته خواهرش اعتراف کرد و گفت: اسلحه کلاشینکف متعلق به پدرم بود که از پدربزرگم به او ارث رسیده بود و  روز حادثه اسلحه در دستم بود و در حال شوخی با خواهرم بودم. برای همین آن را به سمت خواهرم گرفتم و خواهرم می‌خندید در یک لحظه نمی‌دانم چه شد که دستم روی ماشه رفت و گلوله‌ای شلیک شد،خواهرم خون آلود روی زمین افتاد و من درحالیکه شوکه شده بودم به جسد او نگاه می‌کردم.

سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی در خصوص این پرونده گفت: با اعتراف این پسر جوان، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

اخبار حوادث -باشگاه خبرنگاران