اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رازگشایی از جسد رها شده در باغ



 

رازگشایی از جسد رها شده در باغ

 

مخفیگاه ۴ مرد افغان كه به اتهام قتل زنی جوان تحت تعقیب پلیس استان تهران قرار داشتند شناسایی شد و ۲ نفر از عاملان این جنایت دستگیر شدند.

متهمان كه همگی از اتباع افغان هستند، در پی ارتباط پنهانی با زنی جوان، او را به ساختمان نیمه كاره در یكی از محله های شهر منتقل كرده و به قتل رسانده بودند.

اوایل خردادماه امسال مرد نگهبان وقتی وارد باغ كارفرمایش در یكی از محله های محمدشهر كرج شد، كنار یكی از درختان باغ، نایلونی مشكی رنگ را مشاهده كرد.

وی با مشكوك شدن به اوضاع به درخت نزدیك شد و با دیدن پای زنی كه از نایلون بیرون زده بود، وحشت كرده و سراسیمه محل را ترك كرد.

او به سمت كلانتری محل به راه افتاد و ماموران را در جریان كشف جسد زنی ناشناس در داخل باغ كارفرمایش قرار داد.

ماموران پس از شنیدن اظهارات مرد نگهبان، عازم محل حادثه شدند.

 

كشف جسد زن ناشناس

با حضور در محل معلوم شد جسد متعلق به زنی است كه چند روز از زمان مرگ وی می گذرد.

با گزارش این جنایت به حسینی رازلیقی، بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای كرج و با هماهنگی قضایی جسد زن جوان برای تشخیص هویت و علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد.

با تشكیل پرونده ای در این رابطه، تحقیقات كارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران آغاز شد.

با شروع تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت، ماموران به بررسی پرونده های زنان گمشده پرداختند كه معلوم شد تصویر یكی از آنها به مقتول شباهت دارد.

بنابر این ماموران از خانواده وی خواستند تا با حضور در پزشكی قانونی مقتول را شناسایی كنند كه به این ترتیب هویت وی تایید شد.

با مشخص شدن هویت مقتول، ماموران به تحقیق از خانواده اش پرداختند كه معلوم شد وی برای خرید از خانه اش در یكی از محله های شهر خارج شده و دیگر بازنگشته است. كارشناسان پزشكی قانونی نیز نظر دادند زن جوان بر اثر خفگی كشته شده است.

 

كشف تلفن همراه مقتول راز گشود

تحقیقات پلیسی برای یافتن قاتل مرموز ادامه داشت تا این كه اوایل آبان امسال ماموران اطلاع یافتند گوشی تلفن همراه مسروقه مقتول در اختیار یك مرد افغان قرار دارد.

بنابراین وی شناسایی و برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی آگاهی استان تهران منتقل شد و در بازجویی های پلیسی ادعا كرد با مقتول آشنایی نداشته و گوشی تلفن همراه را از یكی از دوستانش امانت گرفته و از سرقتی بودن آن بی اطلاع است.

با ثبت اظهارات وی، دوست مرد افغان تحت تعقیب قرار گرفت و در یكی از محله های كرج دستگیر شد.

این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان تهران در بازجویی، خود را بیگناه دانست تا عاقبت هفته گذشته راز مرگ زن جوان را فاش كرد.

 

اعتراف به حضور در محل جنایت

متهم پرونده در اظهاراتش به پلیس گفت: یكی از دوستانم به نام حسین نگهبان یك ساختمان نیمه كاره در محمدشهر كرج بود و من همراه ۲ نفر از دوستانم به ملاقات وی می رفتیم.

وی افزود: در جریان این رفت و آمدها پی بردیم او با زنی آشنا شده است. بنابر این شب حادثه زن جوان را به اتاقك نگهبانی دعوت كرد و ما هم آنجا حضور داشتیم.

متهم یادآور شد: زن جوان با مشاهده ما شروع به فریاد كرد. در همین موقع ۲ نفر از دوستانم به زن جوان حمله ور شده و او را خفه كردند.پس از اطمینان از مرگ آن زن، اموالش را سرقت كردیم و بعد از یك روز، نیمه شب جسد را به یك باغ منتقل كردیم و متواری شدیم.

با ثبت اظهارات وی، همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند كه یكی از آنها دستگیر شد.

در تحقیق از این متهم نیز معلوم شد وی شب حادثه در ساختمان نیمه كاره حضور داشته و عاملان جنایت ۲ هموطن وی بودند كه به طرز مرموزی ناپدید شده اند.

بنابراین گزارش، ۲ متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند. جستجو برای یافتن ۲ افغان فراری كه زن جوان را به قتل رسانده اند، ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
باغ سرهنگ با صدای رها جووووون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مرد طلاساز به جرم کشتن زن جوان/ رها کردن جسد در یکی از خیابان‌های تهرانپارس



اخبار حوادث - محاکمه مرد طلاساز به جرم کشتن زن جوان/ رها کردن جسد در یکی از خیابان‌های تهرانپارس

جلسه محاکمه مرد جوانی که زن معتاد را با انگیزه نامعلوم به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

چندی پیش جسد زن جوانی در یکی از خیابان های تهرانپارس کشف شد. بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداخت.
 
تحقیقات نشان داد که این زن خفه شده است. در ادامه تجسس ها هویت این زن به نام سمیه از سوی ماموران کشف شد و کارآگاهان جنایی در نهایت موفق به شناسایی قاتل شدند. 
 
مرد جوان پس از دستگیری با اعتراف به قتل این زن به ماموران گفت: من با این زن در خیابان آشنا شدم. آن روز وقتی زن و بچه ام در خانه پدرزنم بودند با او به خانه ام رفتم. پس از اینکه با هم مواد کشیدیم، ناگهان دیدم که او بالای سرم ایستاده و با بند مانتو اش می خواهد مرا خفه کند. اما من اجازه این کار را به او ندادم و با هم درگیر شدیم و در نهایت خودم با همان بند او را خفه کردم.
 
پس از اعترافات این مرد پرونده وی با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز این مرد در مقابل هیات قضایی این شعبه قرار گرفت. وی در خصوص این قتل به قضات گفت: من قصد کشتن او را نداشتم. اول او می خواست مرا به قتل برساند و فکر می کنم به دلیل اینکه من طلاساز هستم می خواست از من دزدی کند و با انگیزه سرقت قصد کشتنم را داشت که من به او این اجازه را ندادم.
 
در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند.‎
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران