اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس آقای رئیس جمهور کیست؟!


سخنان محمود احمدی نژاد در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با حاشه هایی همراه بود.

رییس جمهور در بخشی از سخنان خود خطاب به جمعی از حضار که با شعارهای خود چندین بار او را از سخن گفتن بازداشته بودند گفت: مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم می​شود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم.

برخی سایت های خبری نام سعید حدادیان را به عنوان مخاطب سخنان احمدی نژاد عنوان کردند. اما خود حدادیان این موضوع را رد کرده و به پارسینه گفته است: «من نه رییس رییس‌جمهور هستم و نه ایشان مخلص من!»

او گفته: «آن شب من اصلا در حرم امام (ره) نبودم و در مجلس روضه آیت‌الله خوشوقت حضور داشتم. از سوی دیگر پس از اتمام این مجلس به هیأتی دیگر در شرق تهران رفتم و پس از سخنرانی آقای حسینیان، نمایندهٔ مجلس مداحی کردم.»

حدادیان افزوده: «من اگر بخواهم حرفی به آقای رییس‌جمهور بزنم نیازی به این کارها ندارم، بلکه از تریبون خودم آن را اعلام خواهم کرد. کاری که تا کنون نیز آن را انجام داده‌ام و مشکلی هم نبوده است.»

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
شوت ترین رئیس جمهور دنیا(فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای رئیس جمهور همبازی فرزندانش شد


 بشار اسد در حال بازی با فرزندانش