اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار جهانگیری با آیت الله موسوی اردبیلی


معاون اول رییس جمهور گفت: امروز کشورهای دیگر علاقمند و مشتاق به بست همکاری با ایران هستند و شرکت های بسیاری برای کار و سرمایه گذاری در کشورمان اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور گفت: امروز کشورهای دیگر علاقمند و مشتاق به بست همکاری با ایران هستند و شرکت های بسیاری برای کار و سرمایه گذاری در کشورمان اعلام آمادگی کرده اند.

صبح امروز(سه شنبه) اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جریان سفر یک روزه خود به استان قم در دیدار با آیت اله موسوی اردبیلی، دستاوردهای ایران در برجام را تشریح و اظهار کرد: دولت در حوزه‌ی اقتصاد نیز گام های موثری در کنترل تورم و ایجاد فضای کسب و کار برداشته و امیدواریم سال آینده، بتوانیم با رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری از فشار معیشتی بر دوش مردم کاسته و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

وی با اشاره به فشارهایی که در دولت یازدهم به دلیل برخی سیاست های نادرست در گذشته وارد شده است، گفت: به لطف خدا، اعتماد به مردم و تدبیر مدیران دولت با وجود کاهش قیمت نفت همچنان امید مردم پابرجاست و تلاش ما این است که بارقه‌ی امید و نشاط مردم را پررنگ تر کنیم.

جهانگیری با انتقاد از کسانی که تمام مساعی خود را برای ناامید کردن مردم از آینده بکار گرفته اند و ویژگی طرح های افتتاح شده در قم در بخش های صنعتی، بهداشتی و فرهنگی را تشریح و خاطرنشان کرد: دولت تمام مساعی خود را برای توزیع بهتر امکانات در قم بکار بسته است.

آیت الله موسوی اردبیلی نیز در این دیدار عملکرد دولت را در بخش های مختلف خوب ارزیابی کرد و از دولتمردان خواست تا با جدیت و برنامه ریزی برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری گام بردارند.

این مرجع تقلید همچنین تلاش برای جلب رضایت حضرت حق و خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه را وظیفه ی دولت دانست.


ویدیو مرتبط :
آیت الله موسوی اردبیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر کشور : برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر کشور :
برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور است / اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه جناح ها استقبال کنیم

حضرت آیت الله موسوى اردبیلی در دیدار وزیر کشور گفت: باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی ، این مرجع تقلید ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسؤولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی افزود: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و باید توجه داشت كه اصلاح وضع اقتصادی نیز  نقش بسیار مهمى در ایجاد این امنیت دارد.

وی اضافه کرد: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند.  اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات  به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور گفت: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه ای به این مسأله باید داشت .

در پایان این دیدار حضرت آیت الله موسوى اردبیلی برای موفقیت دولت تلاشگر و به نتیجه رسیدن زحمات آن دعا نموده و گفت: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب