اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دومین بازیكن استقلال هم جذب ملوان شد


باشگاه ملوان هافبک فصل گذشته استقلال و بازیکن تیم نفت آبادان را جذب کرد. خبرگزاری فارس: باشگاه ملوان هافبک فصل گذشته استقلال و بازیکن تیم نفت آبادان را جذب کرد.

باشگاه ملوان مهدی شیری هافبک راستی که فصل گذشته عضو تیم استقلال بود را جذب کرد. این بازیکن جزو سهمیه زیر ۲۳ سال آبی پوشان بود.

ملوان همچنین با مهدی دغاغله هافبک تیم نفت آبادان به توافق رسید اما امضا قرارداد منوط به دریافت رضایت‌نامه از سوی خود دغاغله از باشگاه نفت شد.

باشگاه ملوان چند روز پیش نیز حسن اشجاری بازیکن فصل گذشته استقلال را هم جذب کرد.


ویدیو مرتبط :
فینال ملوان-استقلال در جام حذفی(برد ملوان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال دو بازیكن خود را مقابل صنعت نفت ندارد



 

 

استقلال دو بازیكن خود را مقابل صنعت نفت ندارد

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی این تیم با صنعت نفت از غیبت دو بازیکن این تیم خبر داد و گفت: دو بازیکن ما در این دیدار به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

''منصور پور حیدری'' روز پنجشنبه افزود: امروز بازی خیلی سختی در آبادان داریم که در این دیدار حساس دو بازیکن ما بدلیل مصدومیت حضور ندارند.

وی اظهار داشت: ''آرش برهانی'' مهاجم ما هنوز شرایط آرمانی خود را به دست نیاورده و مانند سه هفته گذشته مقابل صنعت نفت غایب خواهد بود.

وی از غیبت ''بیژن کوشکی'' مدافع لرستانی تیم استقلال خبر داد و ادامه داد: کوشکی مدافع با تجربه و پر تلاش استقلال هنوز در بند مصدومیت است و مقابل صنعت نفت یکی از غایبین بزرگ ما می باشد.

پورحیدری گفت: با غیبت برهانی و کوشکی کار ما مقابل صنعت نفت مقداری سخت شده اما بازیکنان خوبی داریم که جای خالی آنها را پر کنند.

وی ضمن احترام گذاشتن به تماشاگران آبادانی از آنها خواست تا در این دیدار وارد حاشیه نشوند و گفت: در آبادان مربیگری کرده ام و می دانم به جز تیم محبوب خودشان هیچ تیمی را تشویق نمی کنند اما از آنها انتظار همکاری با تیم استقلال را دارم.

تیم استقلال تهران امروز پنجشنبه و در هفته چاردهم لیگ برتر کشور در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت می رود.